رسول پناه: پرسپولیس نگرانی برای پرونده النصر ندارد/ خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان مشکلی ندارند

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: استعلام های لازم را گرفته ایم و نگرانی از بابت پرونده شکایت النصر نداریم و مطالبات برانکو کامل تامین شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، مهدی رسول پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: درباره شکایت باشگاه النصر عربستان بعد از بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار ارائه مدارک مربوط به جذب بازیکنان جدید تیم در بازه زمانی قانونی نقل و انتقالات شده است. لایحه دفاعیه باشگاه پرسپولیس توسط بخش حقوقی و بین الملل باشگاه و با همکاری امور حقوقی و بین المللی و همچنین وکلای باشگاه و با همراهی بخش‌های ذیربط در فدراسیون و سازمان لیگ تنظیم خواهد شد و در موعد مقرر به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می‌شود.

محرومیت عیسی رفع می شود؟

وی ادامه داد:مدارک ما مشکلی ندارد و قبل از ثبت قرارداد بازیکنان جدید با استعلام کتبی از فدراسیون فوتبال نسبت به این مساله اقدام کردیم، نامه کتبی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه این باشگاه پرسپولیس منعی برای ثبت قرارداد بازیکنان ندارد در باشگاه موجود است و ما همه این موارد را قبل از ثبت قراردادها چک کرده بودیم. در خصوص پرونده محرومیت عیسی آل‌کثیر با همکاری فدراسیون فوتبال و بخش امور بین الملل باشگاه این موضوع پیگیری خواهد شد و فدراسیون فوتبال در مهلت مقرر درخواست شرح تفصیلی رای را از کنفدراسیون فوتبال آسیا داشته است و به محض وصول این شرح تفصیلی، درخواست استیناف باشگاه در مورد رای صادر شده، ارائه خواهد شد.

رسول پناه افزود: مطالبات برانکو به صورت کامل تامین شده و حتما قبل از موعد مقرر تلاش خواهیم کرد این مبلغ به حساب ایشان واریز شود تا پرسپولیس از این ناحیه دچار مشکل جدیدی نشود.مشکلی در رابطه با قرارداد شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان وجود ندارد و توافقات لازم با این بازیکنان و مدیر برنامه هایشان انجام خواهد شد تا بدون حاشیه در لیگ آینده و فینال لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنیم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
حمله تند مطهری به منتقدان گل محمدی: عملکرد پرسپولیس تو دهنی خوبی بود
AFC تا فردا به پرسپولیس فرصت داد/ لایحه دفاعی امروز ارسال می شود
پرسپولیس با شاکیان به توافق رسید/ مشکلی برای صدور مجوز حرفه ای نیست
نشست مسئولان پرسپولیس با دبیرکل فدراسیون فوتبال
هوشنگ نصیرزاده: خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند
مدیر السد: حضور بازیکنان جدید پرسپولیس در آسیا قانونی است
برانکو ایوانکوویچ: من و پرسپولیس با هم یک تاریخ مشترک داریم