مهدی طارمی از زاویه «ورلد ساکر»

مجله معتبر ورلد ساکر در مطلبی مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو را تحلیل کرد.

به گزارش سرویس فوتبالی شبکه لحظه،  مجله فوتبالی ورلد ساکر در تازه ترین گزارش خود مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را تحلیل کرده است و گزارش مفصلی از وی منتشر کرد.

ورلد ساکر در مورد طارمی نوشته است:

طارمی در خارج زمین انسانی سربه‌زیر و متواضع است اما در زمین فوتبال بازیکنی باهوش و کلاس بازی‌اش بالا است. با قدی بلند و فیزیک مناسب به‌خوبی از بدنش برابر حریفان استفاده می‌کند. از سوی دیگر قابلیت ضربه‌زنی‌اش با هر دو پا و تکنیک و خونسردی‌اش مقابل دروازه حریفان، از او مهاجمی خطرناک ساخته است.

طارمی در خارج زمین انسانی سر به‌ زیر و متواضع است اما در زمین فوتبال بازیکنی باهوش و کلاس بازی‌اش بالا است. با قدی بلند و فیزیک مناسب به‌خوبی از بدنش برابر حریفان استفاده می‌کند.

طارمی مهاجمی خطرناک است

از سوی دیگر قابلیت ضربه‌زنی‌اش با هر دو پا و تکنیک و خونسردی‌اش مقابل دروازه حریفان، از او مهاجمی خطرناک ساخته است. سرعت بالا و حرکات پا به ‌توپش باعث می‌شود در محوطه جریمه رقبا برای مدافعان بسیار خطرناک باشد و شاید از همه بیشتر سباستین کوتس، مدافع باتجربه اسپورتینگ لیسبون این موضوع را درک کرده است.

کارت قرمزی که او در جریان شکست ۳ بر ۲ تیمش برابر ریو آوه گرفت، شاید لطف داور به او بود تا شب فاجعه‌بارش هرچه زودتر به پایان برسد.

مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای سه پنالتی به حریف داد که هر سه خطایش روی طارمی انجام شد و درنهایت هم سومین خطا منجربه اخراجش شد. پس از وقفه‌ای که مسابقات به‌دلیل کرونا داشت، این مهاجم ایرانی آماده‌تر از قبل به ترکیب تیمش برگشت و در ۹ مسابقه، ۸ گل برای این تیم به ثمر رساند تا یکی از ارکان موفقیت ریو آوه در فصلی که سپری شد، باشد.

بیشتر بخوانید :
طارمی، علیپور و عابدزاده سربازان قلعه ی ایرانی ها در پرتغال
آزمون روبروی مشتری قدیمی/طارمی پیش روی گواردیولا/دوئل رونالدو و مسی در لیگ قهرمانان
مدافع ایرانی همبازی طارمی می شود

انتهای پیام/