فوتبالِ چرک و فرهنگی که به حراج رفت

فوتبال ایران روز ها هر چه داخل زمین جذاب است خارج از مستطیل شبز فقط حال بهم زن و مشمئز کننده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  فوتبال ایران در سال های اخیر با معضلی به نام جدل های درون تیمی برون تیمی روبروست بدان معنا که تمامی زیبایی فوتبال در زمین را باید با چندین برابر دقایق مشمئز کننده و حاشیه های زشت در بیرون زمین سپری کنیم.

قرارداد سرمربی تمام می شود باید شاهد شعار های هواداران برای حفظ سرمربی باشیم ، سرمربی فسخ می کند باید مدیر عامل را عوض کنیم ، تیم می بازد باید هزاران ارگان جوابگو باشد و وقتی پیروز می شود غیرت و تعصب بازیکنان و کادر فنی عامل اصلی قلمداد می شود.

بیماری توهم و آسیب های فرهنگی

پول می دهند، متهم هستند، بدهکار می شوند؛ مدیریت بلد نیستند، بازیکن می خرند باب میل همه نیست پس اشتباه است، بازیکن نمی خرند به بی مسئولیتی متهم می شوند.

فوتبال در این روز ها با بیماری فرهنگی عجیبی روبروست که کم کم به داخل زمین سرایت کرده است و فضای مجازی هم دستی بر دامن این بی فرهنگی ها دارد اما هنوز سر در باشگاه ها عنوان فرهنگی و ورزشی خود نمایی می کند.

کمتر پیش آمده که یک مربی از تیمی جدا شود و ختم به خیر پشت سرش آب بریزند! کمتر پیش آمده که بازیکنی از تیمی جدا شود و پشت همبازیان سابقش صفحه نگذارد! چرا در کشور های اروپایی و پیشرفته جهان از لحاظ فوتبال شاهد این اتفاق نیستیم.

اینجا ایران است شما هم هوادارید نه هولیگان!

نیازی به نمونه های اخیر در فوتبال نداریم چرا که اظهر من الشمس است و در آخرینش هم محمود فکری وقتی عزم جدایی کرد فحاشی به خودش و خانواده اش تهدید و شکستن شیشه و ….
فوتبال قرار بود دلخوشیمان باشد باور کنید آنها که بازی می کنند و کوچ می کنند هم برای خانواده شان زحمت می کشند و اگر قرار باشد ناموسشان در دهان های کثیف فوتبال نفهم ها هر روز آماج فحاشی باشد قید همه چیز را می زنند که این نان خوردن ندارد.

یا سردر باشگاه هایمان را عوض کنیم و یا هواداران و مدیران و بازیکنان را با فرهنگ آشنا سازیم.

بیشتر بخوانید:
شکایت استقلال و محمود فکری از منتشرکننده قراردادش با نساجی
جواب مدیر عامل نساجی به اظهارات محمود فکری
دستیاران محمود فکری در استقلال مشخص شدند

انتهای پیام