پرسپولیس فقط چند روز تا سقوط فرصت دارد

تیم فوتبال پرسپولیس با یحیی گل محمدی در اوج سیر می کند و بعد از قهرمانی در لیگ برتر به دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم رسید .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ؛ شکایت برانکو از تیم فوتبال پرسپولیس کم کم به مرحله ای رسیده است که سوای بستن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم منجر به حمکی خطرناک تر خواهد شد.

فیفا مهلتی به پرسپولیس داد تا بتواند برای فرار از محرومیت طلب برانکو را پرداخت کند اما مسئولان این تیم باز هم در حال فرصت سوزی است و هنوز طلب برانکو را پرداخت نکرده است و به زودی با حکم سنگینی از سوی فیفا روبرو می شود .

برخی وکلای حقوقی فوتبال معتقدند در صورتی که پرسپولیس نتواند طلب برانکو را در زمان مقرر پرداخت کند  ماده ۱۵ مقررات انضباطی فیفا هیچ ترتیبی برای اعمال تنبیهات مربوط به بی‌احترامی نسبت به احکام صادره ندارد. یعنی فیفا مجبور نیست فقط سراغ کسر امتیاز برود و می‌تواند پرسپولیس را مستقیم به دسته یک بفرستد.

مدیران پرسپولیس اگر نتوانند از این آزمون بیرون بیایند و طلب برانکو را پرداخت کنند شاید همگی از پرسپولیس خداحافظی کنند و هواداران این تیم به هیچ وجه این کوتاهی را بر نمی تابند و اگر چه این تیم به دیدار فینال لیگ قهرمانان رسیده است اما سقوط پرسپولیس به لیگ یک اتفاقی غیر قابل بخشش برای پرسپولیس است که جبران ان کمی دشوار است.
بیشتر بخوانید:
پرسپولیس مطالبات برانکو را پرداخت کرد
برانکو ایوانکوویچ: من و پرسپولیس با هم یک تاریخ مشترک داریم
وکیل برانکو : آنها قبل از برانکو محروم نبوده اند

انتهای پیام/