کابلی: آماده اعطای میزبانی رقابت‌های ساحلی به شهر‌های کویری هستیم

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، شهرهای کویری را دارای بستر مناسب برای میزبانی رقابت‌های ساحلی دانست و گفت: ماسه‌ موجود در برخی کویرهای ایران، بسیار باکیفیت‌تر از ماسه‌ شهرهای ساحلی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رئیس و دبیر کمیته ساحلی فدراسیون روز دوشنبه در سفری یک روزه به استان یزد، از امکانات این استان برای میزبانی رقابت‌های والیبال ساحلی بازدید کردند.

توفیق کابلی رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره امکانات ورزشی استان یزد برای میزبانی برخی مسابقات والیبال ساحلی، گفت: هیات استان یزد برای مسابقات دو ستاره، تک ستاره بین‌المللی و جام‌های آزاد، درخواست میزبانی داده است. برای بررسی امکانات، سفر یک روزه‌ای به این استان داشتیم و از اماکن ورزشی یزد بازدید کردیم.

وی تصریح کرد: خدا را شکر، امکانات استان یزد برای میزبانی مسابقات مناسب است. جلسه‌ای هم در این خصوص با معاون ورزشی اداره کل استان داشتیم. موارد مدنظر کمیته والیبال ساحلی به دوستان منتقل و قرار شد پس از بحث و بررسی، اگر باز هم یزد خواستار میزبانی بود، درخواست خود را مجدد مطرح کرده و خود را با شرایط کمیته ساحلی وفق دهند.

رئیس کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درباره اعطای میزبانی مسابقات به یزد که استانی گرم و خشک است، گفت: یزد یکی از استان‌های کویری است و ماسه‌ بسیار خوبی در کویرهای اطراف این استان وجود دارد. ماسه‌ موجود در برخی کویرهای یزد، گاهی بسیار باکیفیت‌تر و گاهی هم هم‌تراز ماسه‌ شهرهای ساحلی است. به همین دلیل فکر می‌کنیم یزد و دیگر استان‌های کویری ایران می‌توانند هم‌شانه دیگر استان‌های ساحلی برای میزبانی از رقابت‌های والیبال ساحلی فعالیت کنند. ما این آمادگی را داریم که مسابقات خوبی به میزبانی این استان برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید:
مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۶ سال کشور
دومین نشست آنلاین والیبال ساحلی برگزار می‌شود
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان یکسال به تاخیر افتاد

انتهای پیام/