تمرین امروز استقلال| «فکری آر پی جی هفت، به استقلال خوش آمدی»

اولین تمرین تیم فوتبال استقلال زیر نظر محمود فکری از ساعت 14 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پیش از شروع تمرین اعضای هیأت مدیره، سرمربی جدید این تیم را به بازیکنان معرفی کرده و سپس فکری را تا زمین تمرین بدرقه کردند. مهدی عبدیان، حجت نظری، احمد مددی و هادی زبده شیرکوهی اعضای هیأت مدیره حاضر در تمرین امروز هستند. پیش از شروع تمرین، آرش برهانی با استقبال بازیکنان این تیم مواجه شد. سعید عزیزیان، به عنوان مربی گلرهای تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز حضور و کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. پرویز مظلومی که برای سرپرستی تیم فوتبال انتخاب شده، در تمرین امروز حاضر شد و برای دقایقی با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت.

اعضای کادر فنی

صمد مرفاوی، سیروس دین‌محمدی و آرش برهانی، دیگر اعضای کادر فنی در تمرین امروز حاضر شدند. اسماعیل خلیل زاده، عضو هیأت مدیره استقلال در تمرین امروز حضور نداشت. نصرالله عبدالهی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت و با اعضای کادر فنی جدید به صحبت پرداخت. وریا غفوری با لباسی متفاوت نسبت به سایر بازیکنان در تمرین شرکت کرد.  پیش از شروع تمرین، محمود فکری برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. بعد از صحبت‌های وی، بازیکنان برای سرمربی تیم‌شان دست زدند. سجاد آقایی که در نیم فصل دوم لیگ نوزدهم به ذوب‌آهن پیوسته بود، در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کرد. این بازیکن یک سال دیگر با آبی‌پوشان قرارداد دارد.

«فکری آر پی جی هفت، به استقلال خوش آمدی»

پیش از شروع تمرین، به بازیکنان توسط مسئولان شاخه‌های گل هدیه داده شد. حسین حسینی که شایعاتی پیرامون جدایی او شنیده‌ می‌شود، در تمرین امروز حضور یافت. پیش از ورود محمود فکری، بنری با شعار «فکری آر پی جی هفت، به استقلال خوش آمدی» در محل تمرین تیم نصب شد. بازیکنان جدید استقلال از جمله بابک مرادی، احمد موسوی، متین کریم‌زاده و … در تمرین امروز حضور داشتند. علی نظری جویباری، بهتاش فریبا و امیرحسین صادقی هم در تمرین امروز حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
فکری: جا دارد از پیشکسوتان رخصت بگیرم/ استقلال را به جایگاه واقعی اش می رسانیم
معارفه فکری در تمرین استقلال/ قربانی گوسفند زیر پای بازیکنان
لیست محمود فکری برای کادر فنی استقلال تغییر کرد!
فکری: با خودم گفتم اگر سرمربی استقلال نشوم هم خانه‌نشین می‌شوم
مددی: خدمت به هواداران استقلال باعث افتخار است
فریبا: محمود فکری بسیار منظم و نسبت به استقلال غیرتی است
حاجیلو: آقای سعادتمند، پفک آبی‌ات کو؟
امیرآبادی: امیدوارم فکری مثل مجیدی در استقلال مهره سوخته نشود
فریبا: فکری با بازیکن سالاری در استقلال مقابله می کند