واکنش مدیرعامل صنعت نفت به توافق کرار جاسم با باشگاه عراقی

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، به انتشار خبر توافق کرار جاسم بازیکن تیم صنعت نفت با تیم الشرطه عراق واکنش نشان داد و تاکید کرد که این باشگاه پیگیر جذب گادوین منشا مهاجم پرسپولیس است.

مشروح گفتگوی عیسی زاده در ادامه می آید:

*- باتوجه به اعلام رسانه های عراقی، کرار جاسم با باشگاه الشرطه به توافق رسیده است. آیا شما در جریان این موضوع هستید؟

– علی عیسی زاده: این موضوع را از شما می شنوم. نه باشگاه الشرطه به ما درخواست داده است و نه کرار چیزی گفته است. هیچ خبری نیست. کرار امروز هم سر تمرین تیم حاضر بود.

* باشگاه الزورا هم گویا پیش از این با کرار توافق کرده بود و از اینکه این بازیکن راهی الشرطه شده ناراحت است.

* (می خندد) کرار با باشگاه صنعت نفت قرارداد دارد. نمی دانم این خبرها چیست. بعید است واقعیت داشته باشد. کرار بازیکن حرفه ای است. خودش هم می داند که نمی تواند در این شرایط بدون هماهنگی و مکاتبه با ما به تیم دیگری برود. نه از لحاظ عرف قابل قبول است و نه از لحاظ قوانین فیفا. ما خودمان چند بازیکن می خواهیم ولی به باشگاه هایشان نامه زده ایم. خیلی قانونی در این ارتباط اقدام کرده ایم. اگر باشگاهی بخواهد با بازیکن ما خارج از عرف و مقررات مذاکره کند، قطعا فیفا تنبیهات سختی را برایش در نظر می گیرد.

* آیا کرار خودش هم حرفی از جدایی نزده است؟

– خیر. او امروز هم سر تمرین تیم بود.

* آیا در صورت درخواست باشگاه عراقی، به کرار اجازه جدایی می دهید؟

– خیر، ما به کرار نیاز داریم. پایان فصل کرار هرکجا که خواست می تواند برود.

* بحث جذب گادوین منشا مهاجم پرسپولیس به کجا رسید؟

– ما به باشگاه پرسپولیس نامه زدیم و پیگیر جذب این بازیکن هستیم. تا زمانی که قراردادی امضا نشود نمی توان گفت بازیکنی را جذب کرده ایم. باید دید نتیجه نهایی چه می شود.

* در روزهای گذشته خبری مبنی بر احتمال انتقال شهاب گردان دروازه بان صنعت نفت به پدیده منتشر شد. آیا ممکن است گردان در نیم فصل از تیم شما جدا شود؟

– خیر، گردان از بازیکنان خوب ما است که به او نیاز داریم. گردان در تیم ما می ماند.

* وضعیت اکبر ایمانی به کجا رسید؟ این بازیکن هنوز هم در تمرینات تیم غایب است.

– ایمانی قرارداد دارد و وظیفه اش است که در تمرینات حاضر باشد. هر بازیکنی در تمرین غایب باشد، با او برخورد می شود. ایمانی باید پاسخگو باشد چون با ما قرارداد دارد.

* آیا باشگاهی زیر پای ایمانی نشسته است که از صنعت نفت جدا شود؟

– اینرا نمی دانم و نمی توانم گناه دیگران را بشویم ولی هرکسی خودش منطق و فکر دارد و می تواند تصمیم بگیرد. حتی اگر کسی زیر پای بازیکن بنشیند، او خودش باید فکر کند. ایمانی هم باید طبق قوانین فوتبال رفتار کند نه از روی احساس و جنجال و اینکه بخواهد فشار بیاورد. این خارج از عرف است.

* گفته می شد در جلسه ای که با ایمانی داشتید با این بازیکن درگیر شدید.

– خیر هیچ درگیری نبود. صحبت های ما دوستانه بود. چند نفر دیگر هم در جلسه بودند. ایمانی خوب و محترمانه صحبت کرد. ما هم فوتبالی جوابش را دادیم!

* ولی او هنوز از صحبت های شما قانع نشده است؟

– وقتی سر تمرین نمی آید حتما قانع نشده است!

منبع: مهر