دخالت IOC در انتخابات فدراسیون جهانی قایقرانی

فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی سرمیانگ ان جی، نائب رئیس کمیته بین المللی المپیک و عضو IOC به مصالحه با کاندیدای دلخواه و دخالت در انتخابات ریاست متهم کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  به نقل از سی ان ان؛ درج کامنت پاکورت جرارد زاپلی از اعضاء ارشد واحد تطابق و اخلاق کمیته بین المللی المپیک توسط سرمیانگ ان جی؛ منجر به افزایش تنشهای اخلاقی در آستانه انتخابات ریاست فدراسیون جهانی قایقرانی بادبانی شده است. این فدراسیون بین المللی در موضع گیری علیه عضو ارشد IOC، اقدام سرمیانگ ان جی سنگاپوری را سوءاستفاده از موقعیت خود در کمیسیون اخلاق IOC و مصداق دخالت در امور یک فدراسیون مستقل بین المللی عنوان کرده است.

ایمیل درسر ساز در مورد انتخابات قایقرانی

سرمیانگ ان جی، که خود از قایقرانان اسبق می باشد ، به عضوی از کمیته انتخابات فدراسیون بین المللی قایقرانی بادبانی با ارسال ایمیل و نقل قول از زاپلی نقل نسبت به اتهاماتی علیه کیم اندرسن، رئیس فعلی و اسکات پری نائب رئیس وی هشدار داده است. انتخاب افراد مذکور در میان چهار نامزد با قرارگرفتن در یک رقابت سخت و البته تلخ می تواند آسیبی برای آینده این فدراسیون بین المللی محسوب گردد. گفتنی است؛  این ایمیل مستقیماً به سه پرونده کمیسیون اخلاق در فدراسیون بین المللی قایقرانی بادبانی مربوط به آندرسن و ممنوعیت ورود پری به ایالات متحده اشاره دارد.

بیشتر بخوانید:
تفاهم نامه بهداشت جهانی با کمیته بین المللی المپیک
حمایت رئیس کمیته بین المللی المپیک از تعویق المپیک
امضای تفاهم‌نامه فدراسیون جهانی وزنه‌برداری و کمیته بین‌المللی پارالمپیک

انتهای پیام/