واسعی: برای پیشنهاد استقلال تا ظهرامروز فرصت دارم

بازیکن پیکان گفت:صحبت‌هایی در مورد استقلال وجود دارد چون قرار بود تا به امروز برای آنها صبر کنم. از تمامی هواداران عزیز استقلال تشکر می‌کنم که یکایک پیگیر وضعیتم بودند. من در این چند روز خیلی درگیر بودم که فسخ قراردادم را انجام بدهم و صحبت‌های زیادی وجود دارد که بعدا مطرح می‌کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،سعید واسعی بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: من تا ظهر امروز شب وقت دارم که تیم‌های مطرح شده را بررسی کنم و برای آینده‌ام برنامه ریزی کنم. همه هواداران عزیز استقلال و هر باشگاهی که قسمت شود در آن حضور داشته باشم این را بدانند که قراردادم هیچ مشکلی ندارد چون یکسری از آقایان به دنبال کارشکنی هستند.

وی افزود:او درباره اینکه مبلغ سنگین رضایتنامه‌اش موجب شد تا مدیران استقلال عقب نشینی کنند، گفت: اول گفته شده بود یک میلیارد تومان که 2 و 3 و در آخر هم 4 میلیارد تومان شد! واقعا نمی‌دانم از بازیکنی که قراردادش 500 میلیون تومان بود چه انتظاری داشتند. که حتی همان 500 میلیون تومان را هم کامل پرداخت نکرده بودند. این بی انصافی است که در حق من انجام شده و واقعا بی احترامی کردند که تصمیم گرفتم قراردادم را فسخ کنم.

واسعی در پایان گفت:خیلی خوب است که نیمکت استقلال به سرمربی رسیده است که خون آبی دارد و یکی از بازیکنان نامدار این باشگاه بوده است. آقای فکری احساسات بازیکنان را درک می‌کنند. من پیشنهادات خوبی دارم اما به احترام هوادارانی که به من پیام دادند صبر می‌کنم.

بیشتربخوایند:
مدیرروستا: سعید واسعی ۷ درصد هم به پیکان بدهکار است!
مددی: حساب‌های استقلال همخوانی نداشت!/ پیکان برای واسعی رضایت نداد
واسعی از استقلال خواست تکلیفش را روشن کند!

انتهای پیام/