فکری: از اول میگفتند تمرکزت روی نساجی باشد به استقلال فکر نمی کردم

سرمربی استقلال گفت :من از روز اولی که به نساجی رفتم، خود مدیران نساجی به من گفتند اگر قرار شد روزی به استقلال بروی، کمکت می‌کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از منتفی شدن حضور استراماچونی و نوری در استقلال، مدیران این باشگاه با من تماس گرفتند. با اولین تماس، موضوع را با مدیران نساجی مطرح کردم و آن‌ها گفتند به تو برای رفتن به استقلال کمک می‌کنیم.

مدیران نساجی گفتند که پول رضایت نامه می‌خواهند

وی افزود :وقتی کار من با استقلال در آستانه نهایی شدن بود، مدیران نساجی گفتند استقلالی‌ها با ما تماس نداشتند. در ادامه آقای حجت نظری تلفنی و در ادامه حضوری با مدیران نساجی جلسه برگزار کردند. مدیران نساجی گفتند که پول رضایت نامه می‌خواهند و مدیران استقلال گفتند چنین توانایی مالی ندارند. در ادامه فضایی شکل گرفت که از سمتم استعفا دادم.

دوست داشتم استقلال به نساجی پولی بدهد

فکری در ادامه گفت: پیش خودم گفتم اگر مربی استقلال هم نشوم، در خانه می‌نشینم چون صداقتی ندیدم. دوست داشتم استقلال به نساجی پولی بدهد ولی دیدم که استقلال پولی ندارد. از طرفی علی امیری در هتل اسپیناس به سعادتمند مدیرعامل قبلی استقلال گفته بود اگر فکری مد نظرتان است، با او قرارداد ببندید و مشکلی نیست. متاسفانه حرف آقایان عوض شد.

شاید احساس کردند از این طریق پولی را بدست آورند

سرمربی استقلال گفت :شاید احساس کردند از این طریق پولی را بدست آورند. اگر از روز اول به من می‌گفتند تمرکزت روی نساجی باشد تا پایان قراردادت، من سمت استقلال برای مذاکره نمی‌رفتم. در بحث قرارداد هم صداقت نداشتند. نظری جویباری می‌گفت قلعه‌نویی هم بدون خواندن قرارداد، امضا می‌کرد. البته این شاید کار اشتباهی باشد ولی من به دوستان اطمینان داشتم. بعدا در بازی با استقلال، در سازمان لیگ یک نسخه از قراردادم را دیدم.

من تاوان رفاقت و اعتمادم را می‌دهم

فکری گفت:من تاوان رفاقت و اعتمادم را می‌دهم. اگر لازم باشد خانه خودم را می‌فروشم.باشگاه نساجی ظاهرا با برخی همکاران ما به توافقاتی رسیده‌ است. آقای مرفاوی، دین‌محمدی و برهانی به ما اضافه می‌شوند. یک مربی دروازه‌بان هم جذب می‌کنیم. احتمال زیاد سعید عزیزیان را به تیممان اضافه می‌کنیم. لیست استقلال چند جای خالی دارد و تلاش می‌کنیم نفراتی را جذب کنیم. لازم است از پیشکسوتان و هواداران خوبمان رخصت بگیرم. کار در تیم بزرگی مثل استقلال سخت است ولی اگر با همه وجود کنار هم کار کنیم، کار سختی وجود ندارد و می‌توانیم آنچه مدنظرمان هست را رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید:
کارنامه مربیگری محمود فکری در مربیگری چگونه بوده است
نظری: از فکری انتظار قهرمانی در لیگ و جام حذفی و درخشش در آسیا…
برومند: همه به فکری کمک کنند و او هم پیشکسوتان را فراموش نکند

انتهای پیام/