رادوشوویچ: مدیریت باشگاه به من احترام نگذاشت

دروازه بان پرسپولیس گفت: من ۴ سال در بدترین شرایط کنار پرسپولیس بودم و این باشگاه را جزوی از خانواده‌ام می‌دانم و بار‌ها وفاداری خود را به پرسپولیس نشان دادم، اما رفتار خوبی با من نشده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،رادوشوویچ دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خانواده من ایران و پرسپولیس را مثل خانواده خودشان می‌دانند و با اینکه من خارجی هستم، اما کوچکترین مشکلی برای پرسپولیس ایجاد نکردم؛ پس توقع این همه مشکلات را ندارم. من برای هواداران پرسپولیس احترام زیادی قائل هستم، اما آنهایی که در باشگاه به من بی‌احترامی کردند، توقع احترام از طرف من را نداشته باشند. من بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس دوست ندارم قراردادم با باشگاه به مشکل بخورد و به شکل بدی داستان من و پرسپولیس تمام شود، اما بعضی‌ها من را مجبور می‌کنند چنین رفتاری کنم و دوست دارند اتفاقات بدی رخ بدهد.

وی افزود: من از آن دست بازیکنان خارجی نبودم که بعد از ۳ ماه پول نگرفتن از پرسپولیس جدا شوم. در این سال‌ها بار‌ها می‌توانستم قراردادم را به صورت یکطرفه فسخ و از پرسپولیس شکایت کنم، اما این کار را نکردم چون پرسپولیس خانه من است. به خاطر همین توقع چنین رفتاری را ندارم. من فقط حقوقم را می‌خواهم و از آن مهم‌تر احترام می‌خواهم.

رادوشویچ در پایان گفت :نمی‌دانم چرا به من احترام نگذاشتند. مگر می‌شود بعد از بازی با السد به همه پاداش داده شود و فقط من و بشار پول نگیریم؟ ۵ ماه است حقوق نگرفتم و قرارداد خانه من را هم تمدید نمی‌کنند! اینها بی‌احترامی نیست؟ من جز حق و حقوقم چیز بیشتری نمی‌خواهم، اما آن را هم نمی‌دهند و بی‌احترامی هم می‌کنند.

دروازه بان پرسپولیس گفت: الان سال پنجمی است که من در پرسپولیس هستم و همیشه با هواداران رابطه خوبی داشتم. اگر عشق و علاقه من به هواداران پرسپولیس دروغ بود آنها بعد از یک سال متوجه می‌شدند. شما نمی‌توانی ۴ سال به هواداران دروغ بگویی. ۴ سال است عشقم را به هواداران و باشگاه پرسپولیس نشان دادم. آنها هم همیشه من را حمایت کردند و به من لطف داشتند. اینها را گفتم که همه بدانند جز حقم چیز زیادی نمی‌خواهم. من دوست دارم در پرسپولیس بمانم چون این تیم و این باشگاه مثل خانواده من است، ولی رفتاری که از مدیریت باشگاه می‌بینم، رفتار خوبی نیست.

بیشتر بخوانید:
رادووشویچ: برای جلوگیری از قهرمانی پرسپولیس خواستار تعطیل لیگ شده‌اند
رادوشوویچ : آماده بازی با هر شرایطی هستیم
گل محمدی از رادوشوویچ خواست که آماده تر باشد

انتهای پیام/