معزل همیشگی فوتبال ، اینبار دست به گریبان استقلال

فوتبال ایران که همواره در حال طی کردن اوج حزیز است در یک آسیب شناسی عمومی همواره با مشکلی تحت عنوان تکمیل نبودن اضلاع سه گانه ی تیم داری یعنی سخت افزار، مدیریت و مربی رو به رو است. مشکلی که این بار در استقلال نمود پیدا کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، متاسفانه مدت هاست در شاکله ی باشگاه و تیم استقلال شاهد ضعف های عیانی بوده ایم که باعث شده این تیم با روزهای اوج فاصله ی زیادی بگیرد. گاهی کادر فنی بسیار قوی اما مدیریتی ضعیف توازن قدرت را بر هم میزد و گاهی مدیریت قوی در کنار کادری که تخصص کافی را نداشته و باعث نا کامی های متعدد می شد.

انگار مدت هاست کمیت استقلال می لنگد. روزهایی به عنوان مثال ترکیب قلعه نویی و فتح الله زاده که هم ژن استقلالی داشتند و هم زمان کافی برای عرضه توانایی ها ترکیب خوبی را رقم می زد. ترکیبی که می دیدیم در زمین هم نتیجه می داد. اما طی حداقل چهار الی پنج سال گذشته دیگر شاهد اینچنین جفت هایی نبودیم. گاهی ویچ ها و اسامی درشت خارجی نیمکت استقلال را داشته اند اما سکوی مدیر عاملی زود به زود تغییر می کرد و گاهی برعکس.

الان هم اوضاع به همین منوال است حالا باشگاه یک کادر فنی سراسر استقلالی دارد که با اضافه شدن مظلومی حداقل بار لاجوردی بودنش کامل است. اما این باز هم مثل تمام سالهای گذشته یک جای کار می لنگد. مدیر عامل انتخاب نشده و سر پرستی که مشخص نیست تا به کی عنان کار را در دست دارد.

امیدواریم آنچه پیش روی استقلال است حداقل دل هوادران میلیونی این تیم را خوش کند و آنچه سهم ما به عنوان رسانه است این که عرض کنیم برای به ساحل رساندن کشتی متلاطم تیم های بزرگ ثبات سکو، نیمکت مربیگری و صندلی مدیر عاملی هر سه با هم لازم است.

بیشتر بخوانید:
پرویز مظلومی: پورحیدری تیم ملی را به خاطر استقلال رها کرد من هم از…
درخواست استقلال از چند اسپانسر برای پرداخت طلب خارجی‌ها
پرویز مظلومی سر پرست استقلال شد

اتمام پیام/ش