مرفاوی: وضعیت دیاباته و میلیچ مشخص نیست/ درباره جذب محمد نادری نمی توان صحبت کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نمی‌دانیم میلیچ و دیاباته می‌آیند یا نه!

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، صمد مرفاوی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: در شروع کار مقداری مسائل بوده، مدیریت تغییر کرده و طبیعی است که نیاز به زمان است تا قراردادها تنظیم شود اما این جلوی کار ما را نگرفته، با همین نفرات به کارمان ادامه می‌دهیم. امیدوارم با همین نفراتی که داریم و همه هم توانمند هستند کارمان را ادامه بدهیم. در خصوص وضعیت دیاباته و میلیچ هنوز چیزی مشخص نیست. باشگاه چیزی به ما اعلام نکرده اما امیدواریم آن‌ها هم به جمع ما اضافه شوند.

مدیرفنی استقلال عبداللهی است.

وی در مورد اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود مدیرفنی استقلال است اما در باشگاه نصرالله عبداللهی را به عنوان مدیر فنی معرفی کرده، اظهار داشت: الان پست در مجموعه ما مهم نیست. مهم همبستگی است که همه باید داشته باشیم. تیم باید شرایط خوبی پیدا کند تا ان‌شاالله کارهای بزرگی انجام بدهیم. این مسائل برای گروه ما زیاد مهم نیست. هنوز نقل و انتقالات ما جریان دارد. امیدواریم در آینده بازهم اتفاقات خوبی بیفتد.

کادر فنی جدید برای نتیجه گیری خوب استقلال

وی در مورد اینکه آیا بستر برای نتیجه گیری خوب استقلال با کادر فنی جدید مهیا است، عنوان کرد: طبیعی است که اوایل هرکاری مشکلات خاص خودش را دارد. ما باید سعی کنیم این مشکلات را کم کنیم. مدیریت هرچه در توان دارد انجام می‌دهد. هوداران و پیشکسوتان باید کمی صبور باشند تا این شرایط را بگذرانیم و به شرایط خوب برگردیم. مشکلات وجود دارند. همه باید دست به دست هم بدهیم تا آرامشی را ایجاد کنیم. البته کل فوتبال ایران آرامش ندارد اما امیدوارم آرامش بهتری ایجاد کنیم تا از نیروهایمان بتوانیم به خوبی استفاده کنیم.

محمد نادری به استقلال می آید؟!

وی در خصوص اینکه آیا به دنبال جذب محمد نادری هستند، عنوان کرد: مسائل نقل و انتقالاتمان را نمی‌توانیم بیان کنیم. امیدوارم با کادر فنی تصمیمات خوبی را بگیریم.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| خاطرات عمران‌زاده از مظلومی و حضور نیکبخت
بلبلی: نمی خواهم در استقلال بمانم/ با ۳ تیم صحبت کرده ام
مددی: امیدوارم علی کریمی بماند/ استقلال تصمیم قطعی برای فروش قائدی ندارد
استقلال بین میلیچ و دیاباته کدام را انتخاب خواهد کرد
کریمی منتظر پیشنهاد جدید استقلال/ او می‌خواهد بماند
تاکید فکری برای بازگشت ۳ بازیکن کلیدی استقلال