عزیزیان: کادر فعلی یک هدف دارد و آن هم موفقیت استقلال است

مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هدف همه ما موفقیت استقلال است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سعید عزیزیان، مربی دروازه بان های تیم فوتبال استقلال تهران اظهار داشت: در چند روز گذشته رسانه‌های مختلف از من درخواست مصاحبه کرده بودند که با اجازه محمود خان فکری امروز تصمیم گرفتم با رسانه رسمی باشگاه گفت‌وگو کنم. جا دارد قبل از هر چیز از بزرگان و پیشکسوتان استقلال رخصت بگیرم. من استقلالی بودم، در استقلال بازی کردم و به استقلال تعصب دارم.

عزیزیان شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری

وی ادامه داد: سعید عزیزیان شاگرد مرحوم ناصر حجازی و مرحوم پورحیدری بوده است. از آن‌ها یاد گرفته که باید با تمام توان کار کرد. از حمایت پیشکسوتان و از اعتماد محمود فکری تشکر می‌کنم و ممنونم که ایشان به یاد من بود و باعث شد بعد از سال‌ها به استقلال باز گردم. به استقلال آمده‌ام تا به تیم خودم کمک کنم و ان‌شاءالله استقلال را به جایگاه اصلی‌اش یعنی قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و آسیا برسانیم.

عزیزیان افزود: من افتخار این را هم داشتم که در کنار محمود خان فکری و آقای مرفاوی در تیم های دیگر همکاری داشته باشم. وقتی آقای فکری به من پیشنهاد آمدن به استقلال را داد، من یک تصمیم حرفه‌ای گرفتم. آمده‌ام با تعصب و با تمام وجود به استقلال کمک کنم. هواداران عزیز مطمئن باشند برای موفقیت استقلال کم نخواهم گذاشت و هر کاری از دستم بر بیاد انجام خواهم داد. کادر فعلی استقلال یک هدف دارد و آن هم موفقیت استقلال است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
مرفاوی: وضعیت دیاباته و میلیچ مشخص نیست/ درباره جذب محمد نادری نمی توان صحبت کرد
گزارش تمرین استقلال| خاطرات عمران‌زاده از مظلومی و حضور نیکبخت
بلبلی: نمی خواهم در استقلال بمانم/ با ۳ تیم صحبت کرده ام
مددی: امیدوارم علی کریمی بماند/ استقلال تصمیم قطعی برای فروش قائدی ندارد
استقلال بین میلیچ و دیاباته کدام را انتخاب خواهد کرد
کریمی منتظر پیشنهاد جدید استقلال/ او می‌خواهد بماند
تاکید فکری برای بازگشت ۳ بازیکن کلیدی استقلال