گل محمدی: انگار پرسپولیس یتیم است!/ پس از ۲ قهرمانی پول ندادند؛ بازیکنان هم به تمرین نیامدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از نظر علمی، فیزیکی و شیمیایی و امکاناتی، تیمی از ایران نباید فینالیست آسیا می شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره تمرین با غیبت چند بازیکن اظهار داشت: این وضعیت تیم است. تیم با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شده و توانسته خود را به عنوان فینالیست معرفی کند. قهرمان غرب آسیا شدیم. امروز هم اولین تمرین بعد از این قهرمانی ها و برای شروع فصل جدید است. متاسفانه نصف بازیکنان نیامدند و با نصف دیگر در حال تمرین هستیم.
وی افزود: این برای چندمین بار است. قرار بود دیروز تسویه حساب بکنند اما متاسفانه یک وعده دیگر به قبلی ها اضافه شد و دیروز اتفاقی نیفتاد و بچه ها هم به تمرین نیامدند.

انگار پرسپولیس یتیم است!

گل‌محمدی درباره مشکلات پرسپولیس اظهار داشت: من نباید جواب بدهم. آن هایی که متولی تیم هستند باید جواب بدهند. تیم مدیرعامل و هیئت مدیره دارد، بعد از لیگ قهرمانان کسی زحمت نداد به ما خیر مقدم بگوید؛ هیچی! انگار که مثلا تیم یتیم است و صاحب ندارد. نمیدانم چه بگویم.
یحیی گل محمدی در پاسخ به این سوال که آیا طلبش پرداخت شده؟ گفت: نه من هم مثل بچه ها، هم کادر و هم من. نمی‌دانم این ها برای هواداران و برای فوتبال باید چه می‌کردند و چطور بازی می‌کردند؟ سر گذاشتند جلوی پا! با تمام وجودشان غیرت گذاشتند و از نظر علمی، فیزیکی و شیمیایی و امکاناتی، تیمی از ایران نباید فینالیست می‌شد اما به خاطر غیرت و همت و شرف بازیکنان، این اتفاق بزرگ رخ داد و این هم جوابش!

گل‌محمدی شجاع و بقیه را می‌خواهد

وی ادامه داد: مطالبات برانکو از دو سال پیش مشخص است، هر وقت بحث مطالبات می‌شود می‌گویند پول برانکو، طلب برانکو دستاویزی شده تا پول بچه‌ها را ندهند. انصاری تا آخر امسال به ما نمی‌رسد. او بازیکن مصدوم ما است و امکان استفاده از او وجود ندارد. با نادری هم چند بار صحبت کردم، قرار بود به باشگاه برود ولی مثل اینکه باشگاه تمایلی ندارد، نمی‌دانم چرا، بقیه بچه‌ها هم همین شرایط را دارند.

گل‌محمدی افزود: به عنوان یک مربی می‌گویم شجاع خلیل‌زاده و بقیه بازیکنان را می‌خواهم. بقیه مشکلات بین بازیکنان و باشگاه است. شجاع ثابت کرده که چقدر پرسپولیس را دوست دارد و به این تیم علاقمند است. چند بار به باشگاه رفته اما مشکلاتش حل نشده، باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. من فعلا می‌توانم به تمرین بیایم و کاری نمی‌توانم بکنم. بگذارید این چند روز بگذرد ببینیم چه می‌شود.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
استیلی: مشکلی برای انتقال پول برانکو نیست/ من و پرسپولیسی ها برای تهیه پول کمک می کنیم
افشای هویت مسئولان کمیته استیناف AFC در پرونده پرسپولیس – النصر
عربشاهی: کارمندان وزارت ورزش دنبال اسم و رسم در پرسپولیس هستند