حمید استیلی: به رسول پناه گفتیم حقیقت را به مردم و برانکو بگو

پیشکسوت پرسپولیس گفت: از مشکلاتی گفت که متاسفانه گریبان باشگاه را گرفته، از فشاری که روی مدیریت وجود دارد و عده ای هم این فشار را بیشتر می کنند.

حمید استیلی پیشکسوت پرسپولیس گفت: به اتفاق حسین کلانی به باشگاه پرسپولیس رفتیم و با رسول پناه حرف زدیم. به ایشان گفتیم مردم نگران و ناراحت هستند و حق هم دارند. ما را هم همین نگرانی مردم به باشگاه کشاند. به هرحال ما عضوی از خانواده پرسپولیس هستیم و نمی توانیم ساکت و بی تفاوت بمانیم. امروز پرسپولیس به کمک و همراهی تک تک پرسپولیسی ها نیاز دارد و هر شخصی هر قدمی در توانش است را باید برای کمک به باشگاه بردارد. رسول پناه هم مواردی را به ما گفت که بهتر است حرف هایش در خانواده پرسپولیس بماند و بیرون پخش نشود. از مشکلاتی گفت که متاسفانه گریبان باشگاه را گرفته، از فشاری که روی مدیریت وجود دارد و عده ای هم این فشار را بیشتر می کنند.

حتی به برانکو هم حقیقت را بگو

وی افزود:بنده و جناب کلانی به رسول پناه گفتیم بخشی از همین حرف هایی که به ما گفتی را به مردم هم بگو، آن بخشی که گفتنی است را با مردم در میان بگذار و بگذار مردم بدانند. حتی به برانکو هم حقیقت را بگو، این شفافیت به حل مشکل کمک می کند. رسول پناه نگران بود که اگر مشکلات را به مردم بگوییم آنها بیشتر نگران می شوند اما ما تاکید کردیم اتفاقا این روش بهتر جواب می دهد و بگذارید مردم حقیقت را بدانند. به برانکو هم حقیقت را بگویید. مثلا اگر نیمی از پول را جور کرده اید، خب به برانکو بگویید الان این بخش از مبلغ آماده است و برایش بفرستید، این برخورد خیلی بهتر و بیشتر از وعده دادن تاثیر می گذارد.

مساله برانکو اصلا یک مساله عادی نیست

استیلی در پایان گفت: رسول‌ پناه به من و جناب کلانی توضیح دادند که بخش قابل توجهی از طلب برانکو را به ریال تامین کرده اند که ظرف امروز و فردا، این پول به دلار تبدیل و به حساب برانکو واریز می شود. از رسول پناه درخواست کردیم اگر کمکی می خواهد به ما بگوید چون الان مساله برانکو اصلا یک مساله عادی نیست و حیف است پرسپولیس بعد از 4 دوره قهرمانی پی در پی و راهیابی به فینال آسیا، در این مقطع حساس و مهم آسیب ببیند. الان اولویت باشگاه باید حل این مشکل باشد چرا که هیچ کس دقیقا نمی داند جریمه بعدی که فیفا برای باشگاه در نظر می گیرد چیست و چه تبعاتی دارد؟

بیشتر بخوانید:
استیلی: مشکلی برای انتقال پول برانکو نیست/ من و پرسپولیسی ها برای تهیه پول…
استیلی: اتفاقات فوتبالی نباشد فینالیست آسیا می شویم
استیلی:بازی مقابل التعاون یکی از بازی‌های خوب تیم گل‌محمدی بود

انتهای پیام/