محمدیان: برای لیگ کشتی صد در صد آماده نبودیم

مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت:انتظاری بیشتر از این نمی‌رفت و قرار هم نبود با آمادگی کامل در لیگ شرکت کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمدحسین محمدیان مدعی وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در مورد عملکردش در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت:آخرین مسابقه‌ای که در آن شرکت کرده بودم، بهمن ماه سال گذشته در ایتالیا بود. بعد از این همه تعطیلی، بدنم خیلی آماده نبود، البته انتظاری بیشتر از این هم نمی‌رفت، ضمن اینکه قرار هم نبود با آمادگی کامل در لیگ شرکت کنیم. فقط می‌خواستیم محک بخوریم و بعد از 8 ماه دوری در حالت مسابقه قرار بگیریم.

وی ادامه داد: دو کشتی در لیگ گرفتم. تا حدودی متوجه شدم شرایط بدنی‌ام چطور است و چقدر عقب هستیم. آمادگی‌ام نسبی بود و با شرکت در اردو بهتر می‌شود.

کشتی‌گیر تیم بازار بزرگ در مورد کشتی نزدیکش با علی شعبانی از هیئت کشتی قائمشهر تصریح کرد: مبارزه خوبی بود. علی، کشتی‌گیر زوردار و قلدری است که پارسال هم ملی پوش ما در این وزن بوده، در این مسابقه اشتباه کردم ولی توانستم در نهایت پیروز شوم.

محمدیان گفت: از این بلاتکلیفی خسته شدیم. حریف تمرینی نداریم و برای تمرین باید از این شهر به آن شهر برویم. قطعا وضعیت در اردوی تیم ملی خیلی بهتر است و اگر در شرایط اردویی قرار بگیریم خیلی بهتر و سریع‌تر به وضعیت ایده‌آل خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید:

موسوی لارگانی از مجلس به هئیت رئیسه کشتی آمد
دور رفت مسابقات گروه ب لیگ برتر کشتی فرنگی
رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ایران سفر می کند

انتهای پیام/ ع