ربیعی : قرعه کشی برای ما هیچ فرقی نمی‌کند هرچه اتفاق بیفتد مصلحت است

سرمربی مس رفسنجان تیم اش را به دلیل جذب مهره های جدید و متعدد نیازمند هماهنگی بیشتر دانست و قرعه دیدار حساس تیم اش در اولین بازی با تیم قدرتمندی مثل استقلال را صرفا مصلحت عنوان کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد ربیعی در گفتگو با خبرنگار لحظه در مورد دیدار مس رفسنجان مقابل گل ‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی برای ما بود از این بابت که تیم ما تحت فشار تمرینات آمادگی جسمانی شدید بود و ما با این شرایط وارد این بازی شدیم. با شرایط سختی که داشتیم به نظرم توانستیم دقایقی از بازی را آنطور که مد نظرمان بود بازی کنیم. از امیر قلعه‌نویی و باشگاه گل‌گهر خیلی تشکر می‌کنم که این بازی خیلی خوب را تدارک دیدند.

داور بازی با ما نامهربان بود

وی افزود: فکر می‌کنم این دیدار برای هردو تیم موثر واقع شد. کیفیت بازی در دقایقی واقعا مطلوب بود. ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم. در مورد دو گلی که خوردیم باید بگویم پنالتی بچه‌گانه‌ای را به تیم رقیب دادیم و گل دوم هم کاملا در ریتم دیگری انجام شد. ما در بازی بیش از 4-5 موقعیت داشتیم که خوب از آنها استفاده نکردیم. به نظرم داور بازی کمی با ما نامهربان بود چون می‌توانست با خطایی که در هجده قدم رخ داد یک پنالتی برای ما بگیرد؛ ولی به هرحال در بازی دوستانه نتیجه مهم نیست مهم دستاوردهایی است که می‌توانید از آن بگیرید و به نظرم بازی خیلی خوبی برای ما بود.

این بازی نیاز هر دو تیم بود

ربیعی در مورد برگزاری این بازی دوستانه تصریح کرد: فکر می‌کنم هر دو تیم نیاز داشتیم که با هم بازی کنیم و به صلاحدید کادرفنی دو تیم این اتفاق رخ داد. قطعا همه بازی‌های لیگ اهمیت خودش را دارد. این بازی هم دست کمی از بازی رسمی نداشت؛ فشرده و نزدیک بود. گل‌گهر تیم بسیار خوب و پرمهره‌ای است که مربی بسیار قابل احترام و کاربلدی دارد. این تیم را از لحاظ کیفیت بازی و کیفیت کار و پروژه‌ای که ارائه می‌دهند، بدون تردید جزو 5-6 تیم بالای جدول می‌بینیم.

نتیجه قرعه کشی لیگ برتر مهم نیست

سرمربی مس رفسنجان در مورد قرعه کشی لیگ برتر و برگزاری دربی کرمان در هفته دوم، گفت: نتیجه قرعه کشی برای ما هیچ فرقی نمی‌کند. هرچه اتفاق بیفتد مصلحت است. امیدواریم بتوانیم تا شروع مسابقات تیم را به مرز هماهنگی برسانیم. تیم ما به خاطر نوع اش و نفرات زیادی که تازه جذب شدند بیشتر از مابقی تیم‌ها نیاز به هماهنگی دارد. در حقیقت ما یک تیم جدید ساختیم و این تیم جدید را باید بتوانیم در زمان خوب به هماهنگی کافی و لازم برسانیم.

دیدار با استقلال در اولین بازی لیگ پر جذابیت است

وی در خصوص شروع هیجان انگیز مس رفسنجان مقابل استقلال در لیگ بیستم عنوان کرد: این هم جزو جذابیت‌های لیگ است که اولین بازی تاریخ لیگ برتر تیم مس رفسنجان در تهران مقابل استقلال باشد. این تیم، بسیار قابل احترام و پرهوادار است. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوب و قابل قبولی مقابل آن‌ها کسب کنیم.

پیرو راهی هستم که اساتیری مثل قلعه نویی طی کرده اند

ربیعی در مورد تمجید قلعه‌ نویی از حضورش در مس رفسنجان و همچنین مربیان جوان در لیگ برتر، گفت: حضور مربیان جوانی مثل من پیرو راهی است که اساتیدی مثل امیرقلعه‌نویی طی کردند. خدمت ایشان بسیار ارادت دارم چون به عقیده من پرافتخارترین مربی کشورمان است. از او خیلی ممنونیم که ما جوانان را راهنمایی می‌کند.

فرصت دادن به مربیان جدید بسیار خوش آیند است

وی در مورد حضور مربیان جوان در فصل جدید لیگ برتر تصریح کرد: بسیار خوشحالم که این موج در کشور وجود دارد. به همه همکارانم تبریک می‌گویم و برای آن‌ها آرزوی توفیق دارم. اتفاق خوبی است که رخ داده و امیدوارم بتوانیم یک لیگ جذاب‌تر و پرانرژی‌تر را با مربیانی که نسبتا همه همسن هستیم، تجربه کنیم. از قلعه‌ نویی هم تشکر می‌کنم که به من لطف و محبت ویژه دارد. افتخار بزرگی است که آدم‌هایی مانند قلعه ‌نویی روی کار شما صحه بگذارند. بابت این قضیه بسیار خوشحالم و برای او همیشه نعمت سلامتی را آرزو می‌کنم. ان‌شاالله سایه او بر سر فوتبال کشور و مربیان جوان باشد

بیشتر بخوانید:
کاپیتان مس رفسنجان به ماشین سازی پیوست
مس رفسنجان برای جذب بازیکن از استقلال شروع کرد
مراسم اهدای جام به مس رفسنجان برگزار شد + فیلم
شکست گل ریحان و فجر سپاسی / ادامه صدرنشینی مس رفسنجان در لیگ دسته…
صدرنشین ماندن مس رفسنجان در لیگ یک/ برف مانع برگزاری دیدار فجر و علم…

اتمام پیام/ ش