طباطبایی :نه ما قانع شدیم و نه نمایندگان مجلس

پیشکسوت استقلال گفت: اگر مجلس از ابزارهای خودش مانند استیضاح استفاده کند شاید راه به جایی برسد ولی در غیر اینصورت به اعتقاد من باز هم هیچ تغییری در کار بوجود نمی آید.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،هادی طباطبایی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت :مجلس از ابزار استیضاح استفاده کند تا مشکلات حل شود. هیچ اراده‌ای برای حل مشکل استقلال وجود ندارد.پس از حضور در جلسه مجلس بود که متوجه شدم هیچ پلن خاصی برای استقلال وجود ندارد. دلیلش هم این بود که جواب ها قانع کننده نبودند و ما قانع نشدیم.

وی افزود: نه ما قانع شدیم و نه نمایندگان مجلس. البته حالا باید دید که اصلا عزمی برای حل کردن مشکلات این روزها و سالهای اخیر استقلال وجود دارد یا نه.اگر مجلس از ابزارهای خودش مانند استیضاح استفاده کند شاید راه به جایی برسد ولی در غیر اینصورت به اعتقاد من باز هم هیچ تغییری در کار بوجود نمی آید. هر چند که گفتم واکنش چندانی در پایان نشست ندیدیم.همین که مجلس به این موضوع ورود کرده است باز هم جای شکر دارد. گرچه خیلی دیر است ولی همین که ثابت شد توجهی به دغدغه مردم صورت گرفته امیدوار کننده است و البته انتظار این است که نتیجه بخش هم باشد.

بیشتر بخوانید:
طباطبایی:‌ آقای سعادتمند شما همه مشکلات استقلال را که خود باعث آن بودید رسانه…
طباطبایی: داور بعد از گل استقلال با پاختاکور مهربان شد!
طباطبایی : مدیران فوتبالی میخ به تابوت فوتبال می زنند

انتهای پیام/