کرونا، فرانسه و اسپانیا فعلا علی دایی را در رتبه نخست برترین‌ها نگه داشت!

کریس رونالدو روز گذشته به ویروس کرونا مبتلا شد و دیدار با تیم ملی سوئد را از دست داد؛ دیداری که می‌توانست برای کریس سکوی پرتاب او به سمت علی دایی باشد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حالا که مسابقات ملی در بعد دوستانه و رسمی بار دیگر آغاز شده است کریس رونالدو در دو دیدار اخیر مقابل اسپانیا و فرانسه که یکی دوستانه و دیگری رسمی بود در امر گلزنی ناموفق بوده است. این موضوع اما چرا برای هواداران فوتبال اهمیت ویژه ای دارد؟ به این خاطر که حالا علی دایی با 109 گل زده همچنان با اختلاف هشت گل در صدر برترین گلزنان دنیا جای دارد.

کریس رونالدو البته بارها نشان داده که این توانایی را دارد که مقابل تیم های متوسط اروپا بیش از سه چهار گل در یک مسابقه بزند و کار را یکسره کند. نگرانی عمده مربوط به دیدار آذرماه پرتغال برابر آندورا است که روی کاغذ رقیب راحتی برای کریس رونالدو محسوب می‌شود؛ رقیبی که می‌تواند برایش حکم فرصتی باشد تا به‌ عنوان برترین گلزن ملی تاریخ فوتبال حمله کند.

کرونا به کمک رکورد علی دایی

هرچند کریس رونالدو اصولا مقابل تیم های بزرگ دنیا در امر گلزنی ناموفق بوده اما مقابل تیم های متوسط در این قاره چندان کار سختی نداشته است. در هر صورت بنظر می رسد باتوجه به برگزاری دیدارهای ملی در یکی دو ماه اینده اصلا بعید نیست که کریس تا پیش از پایان سال 2020 میلادی بتواند هشت گل فاصله با علی دایی را جبران کند و به تنهایی عنوان اقای گلی دنیا را از ان خود کند؛ موضوعی که البته شهریار فوتبال ایران از ان به عنوان یک افتخار یاد کرده است که اگر قرار است کسی رکورد مرا بشکند چه بهتر که آن شخص کریس رونالدوی بزرگ باشد.

البته با ابتلای رونالدو به ویروس کرونا او دیدار حساس با سوئد را از دست داد و به احتمال فراوان اگر دیدار با اندورا را هم از دست بدهد در پایان سال 2020 علی دایی بازهم آقای گل دنیا باقی خواهد ماند. فاصله این دو فعلا هشت گل است و کرویس رونالدو این هشت گل را می تواند در چهار و یا پنج مسابقه تقریبا آسان جبران کند و به تنهایی اقای گل دنیا شود.

انتهای پیام/خ

بیشتر بخوانید:
سرمربی پرتغال : رونالدو در تیم من کرونا نگرفته
کاسیاس : کریستانو رونالدو از لیونل مسی پر تلاش تر بوده است
عقیده جالب گریرو درباره جانشین رونالدو
ادعای جنجالی رسانه اسپانیایی؛ رونالدو با 120 میلیون یورو در چلسی
تیم رونالدو رکورد زد