بررسی یک بحران بزرگ؛ پرونده برانکو تا جمعه به طور کامل بسته می‌شود؟

پرونده برانکو ایوانکوویچ و طلب یک میلیون یورویی مربی کروات تبدیل به دردسر بزرگ باشگاه پرسپولیس شده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بعد از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا هواداران این تیم تصور می کردند که روزهای خوبی فرا خواهد رسید اما عملا این اتفاق رخ نداد و این باشگاه هر روز درگیر بحران های عجیب و غریب شد. روز اول که النصر به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرد تا باشگاه پرسپولیس را محکوم به استفاده غیرمجاز از بازیکنان جدیدش بکند که البته باتوجه به قانونی بودن این پرونده، رای به سود سرخ ها صادر شد.

حاشیه دوم طلب یک میلیون و 50 هزار یورویی برانکو بود که مدیران باشگاه با بی‌خیالی تصور می کردند این پرونده هم همینطور گذرا است و رد می شود اما با تهدید وکیل سرمربی کروات مشخص شد که رای بعدی به طور قطع یا کسر امتیاز خواهد بود و یا سقوط به دسته پایین تر و باشگاه باید هر چه سریع تر طلب این مربی با سابقه را با او تسویه کامل کند.

در همین گیر و دار بود که بازیکنان نیز اعتصاب کردند تا باشگاه بشدت تحت فشار قرار بگیرد و نتواند آنطور که باید طلب مربی سابق خود را پرداخت کند. روز گذشته مبلغ 250 هزار یورو به حساب برانکو واریز شد و وکیل او نیز تایید کرد . اما فعلا 584 هزار یوروی دیگر نیز باقی مانده است.

مابقی مطالبات برانکو امروز پرداخت می شود

باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت مبلغ 250 هزار یورو به حساب برانکو ایوانکوویچ، قصد دارد امروز (پنجشنبه) نیز حدود 400 هزار یوروی دیگر به حساب این مربی کروات واریز و به این ترتیب بخش عمده‌ای از بدهی خود با این مربی را تسویه کند.

بر همین اساس باشگاه پرسپولیس صبح امروز (پنجشنبه) با تهیه مبلغ ریالی، برای دریافت ارز به بانک مرکزی نامه زده است و به محض دریافت این پول، آن را به حساب برانکو واریز خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس با پرداخت این پول بخش عمده‌ای از مطالبات برانکو ایوانکوویچ را پرداخت می‌کند و قرار است مابقی مطالبات این مربی که حدود 100 هزار یورو است، به زودی و احتمالا تا پایان هفته آینده پرداخت شود تا پرونده مطالبات این مربی کروات پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت بسته شود.

انتهای پیام/خ

بیشتر بخوانید:
بوسیچ: مبلغ قابل توجهی از بدهی پرسپولیس به حساب برانکو رسیده
درخواست پرسپولیس از بانک مرکزی برای واریز پول برانکو تا پایان امروز
وکیل برانکو : قسط اول دریافت شد