ضرر 700 هزار دلاری پرسپولیس از فسخ قرارداد شجاع خلیل‌زاده و ترابی!

پیش از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا، مهدی ترابی قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرد و به العربی قطر رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، بعد از این اتفاق بود که باشگاه پرسپولیس اعلام کرد به دلیل عدم دریافت مطالبات مهدی ترابی به طور 100 درصد این بازیکن توانست به راحتی قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کند. با فسخ یکطرفه باعث شد تا حق فسخ 350 هزار دلاری مهدی ترابی هم از بین برود و هیچ مبلغی به باشگاه پرسپولیس نرسد.

از سوی دیگر شجاع خلیل زاده نیز که چندی پیش اعلام کرده بود باید مبلغ قراردادش مثل سایر بازیکنان تیم افزایش پیدا کند نیز ساز جدایی سر داد و روز گذشته توانست همانند مهدی ترابی قراردادش را یکطرفه فسخ کند. البته که این بازیکن 14 مهرماه توانسته بود قراردادش را فسخ کند اما روز گذشته این مطلب رسانه ای شد. شجاع خلیل زاده نیز بند فسخ 350 هزار دلاری در قراردادش داشته که حالا با این فسخ یکطرفه حتی یک دلار هم به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید.

مسئولان پرسپولیس تحت فشار غیر ضروری!

این اتفاق در حالی رقم می‌خورد که خلیل‌زاده دو فصل دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و طبق بندی که در قراردادش وجود داشت، برای جدایی از جمع سرخپوشان، باید 350 هزار دلار به باشگاه پرسپولیس پرداخت می‌کرد که این بند، با فسخ قرارداد خلیل‌زاده کاملاً منتفی شد.

این درحالی است که اگر بر فرض این 700 هزار دلار حاصل از فروش این دو بازیکن به حساب باشگاه پرسپولیس واریز می شد اصلا نیازی نبود مدیران باشگاه تا این حد تحت فشار قرار بگیرند تا طلب برانکو را جور کنند! با همین 700 هزار دلار و یک مقدار دریافت کردن از کارگزار طلب یک میلیون یورویی برانکو نیز به حسابش واریز می شد.

انتهای پیام/خ

بیشتر بخوانید:
مدیران پرسپولیس : رسن باید بماند
بوسیچ: مبلغ قابل توجهی از بدهی پرسپولیس به حساب برانکو رسیده
اعتراض پرسپولیس به فسخ قرارداد شجاع خلیل زاده
طباطبایی: مجلس باید از استیضاح استفاده کند تا بفهمیم چه بلایی سر استقلال و پرسپولیس آمده
درخواست پرسپولیس از بانک مرکزی برای واریز پول برانکو تا پایان امروز
فکری برای حضور دو پرسپولیسی در کادر فنی توضیح دهد!