اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در مورد شجاع خلیل زاده

باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات جدایی شجاع خلیل زاده اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند در روز‌های اخیر صحبت‌هایی در خصوص ادامه همکاری شجاع خلیل‌زاده و پرسپولیس مطرح شده که لازم می‌دانیم موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی بیان کنیم:

۱. خلیل‌زاده پیش از اعزام به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بار‌ها حضوری و تلفنی عشق و علاقه اثبات شده خود را بیان کرد تا بتواند سال‌های بیشتری در باشگاه، افتخار آفرین باشد.

۲. مشغله‌های مربوط به جذب بازیکنان و فراهم کردن مقدمات سفر به قطر به قدری سنگین بود که رسیدگی به وضعیت او و سایر بازیکنان تیم به بعد از مسابقات موکول شد، زیرا تا شروع فصل جدید لیگ بازه زمانی مورد نیاز وجود داشت.

۳. متاسفانه در این مدت سوء تفاهماتی پیش آمد که برخلاف واقعیت موجود تصویر غیر واقعی از رابطه خلیل‌زاده و باشگاه به نمایش گذاشت که به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد.

۴. به صراحت اعلام می‌دارد شجاع خلیل زاده همیشه علاقه و وفاداری خود را به باشگاه ثابت نموده و همواره در خدمت پرسپولیس بوده و در ادامه نیز همراه تیم خواهد ماند.

۵. باشگاه پرسپولیس تاکید می‌کند شجاع خلیل‌زاده توقع غیرمنطقی از باشگاه نداشته و او و سایر بازیکنان تیم مورد توجه و حمایت بوده و هستند.

بیشتر بخوانید :
حضور شجاع خلیل زاده در قطر/ الریان بزودی با یک بازیکن خارجی قرارداد می…
شجاع خلیل زاده مرد آمارها شد
شجاع خلیل زاده بهترین بازیکن نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد
شجاع خلیل زاده در نظرسنجی AFC درباره مدافع تاثیرگذار لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ + لینک

انتهای پیام/