صربستان در آزمون سخت رقابت های جهانی کشتی

بر طبق بیانیه جدید اتحادیه جهانی کشتی UWW این نهاد بین المللی همچنان با اولویت حفظ برنامه های موجود به فعالیت های خود ادامه خواهد داد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، و به نقل از اسپرت بیزنس، مسابقات جهانی کشتی از تاریخ 2 لغایت 12 دسامبر 2020 به میزبانی بلگراد، پایتخت صربستان برگزار خواهد شد که پیش از این مقرر به برگزاری در اسلو نروژ بود. این رویداد تا کنون بیش از 70 درصد موافقت شرکت گنندگان را بهمراه داشته است تا جاییکه رئیس اتحادیه کشتی، نناد لالوویچ نسبت به برگزاری قطعی آن به رغم شرایط حاد کرونا و تشدید پیک سوم در اقصی نقاط جهان، امیدوار است.

خوشبین به برگزاری رقابت های جهانی هستیم


در همین راستا، ششم دسامبر نشستی با حضور وی و اعضاء هیات اجرایی اتحادیه جهانی کشتی برگزار می گردد تا ابعاد دقیقتر مسابقات جهانی و احتمالات تغییر در شرایط آن نیز مورد بررسی دقیقتری قرارگیرد. نناد لالوویچ ضمن تقدیر از کلیه دست اندکاران کشتی در سراسر جهان گفته است: “ما با احتیاط اما خوشبین به برگزاری مسابقات جهانی هستیم. سلامت ورزشکاران، مربیان و پرسنل از اولویت های اصلی ماست و تلاش بر این است تا بدرستی در مسابقات جهانی بلگراد رعایت شود”.

گفتنی است: پیش از برگزاری مسابقات جهانی بزرگسالان در بلگراد؛ رقابت های جهانی جوانان در این شهر مقرر به برگزاری بود که بدلیل ابراز نگرانی های متعدد از شمار حضور ورزشکاران لغو گردید.

بیشتر بخوانید:
ناشنوایان از امتیاز المپیکی ها بهره مند می شوند
وزنه برداری در خطر حذف از المپیک پاریس قرار گرفت
برگزاری نشست شورای المپیک آسیا و انتخاب میزبانی بازی‌های 2030

انتهای پیام/