نقل و انتقالات؛ پای چند میلیون دلار برای جدایی بشار رسن از پرسپولیس در میان است؟

بشار رسن هافبک خلاق تیم فوتبال پرسپولیس پیش از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ساز جدایی کوک کرده است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، پرسپولیس بعد از صعود به فینال لیگ قهرمانان اسیا روزهای ناخوشی را پشت سر می‌گذارد. از یک سو شکایت باشگاه النصر کام هواداران را تلخ کرد و تا سه چهار روز استرس و نگرانی این مساله را داشتند که شاید این رای به سود باشگاه عربستانی برگردد و پرسپولیس از گردونه رقابت ها و رسیدن به فینال حذف شود. کنفدراسیون فوتبال اسیا اما رای را به سود پرسپولیس صادر کرد و اعتراض النصری‌ها را رد کرد.

مورد بعدی اما شکایت برانکو بود که به روزهای حساس خود نزدیک شده بود و بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، هواداران نگران این موضوع بودند که کسر شش امتیاز و حکم سقوط به دسته پایین تر برای این تیم صادر شود. از همین رو باشگاه تلاش کرد تا هر چه سریع تر طلب یک میلیون یورویی سرمربی سابق خود را فراهم و بعد پرداخت کند. این مبلغ تا 90 درصد روز گذشته پرداخت شد و وکیل برانکو ابراز رضایت کرد تا روزهای اینده مبلغ 120 هزار یورو نیز پرداخت شود تا پرونده بزرگ و حساس برانکو نیز برای باشگاه پرسپولیس بسته شود.

پای بشار رسن در یک کفش!

حالا اما جدایی بشار رسن تبدیل به سوژه اصلی و نگرانی سرخ ها شده چرا که هافبک عراقی پرسپولیس پایش را در یک کفش کرده که من می خواهم جدا شوم. روز گذشته حتی باشگاه پیشنهاد پرداخت 400 هزار دلاری بشار به پرسپولیس را رد کرد و امروز نیز بشار پیشنهاد پرداخت 450 هزار دلار به پرسپولیس را داده تا بتواند از این تیم جدا شود.

شواهد نشان می دهد پیشنهاد باشگاه القطر به بشار رسن 1 میلیون و 200 هزار دلار است که او تا این حد هوایی شده و دیشب نیز در لایو اینستاگرامی اعلام کرد آمده که هر طور شده فسخ کند و به قطر برود.

انتهای پیام/خ

بیشتر بخوانید:
فرصت کم پرسپولیسی ها برای دفاع از آل کثیر
پرسپولیس میزبانی بازی فینال آسیا را از دست داد
حسینی: فقط قهرمانی آسیا پرسپولیس را آرام می کند