رئیس فدراسیون کشتی در اردوی آزادکاران حاضر شد

رئیس فدراسیون کشتی، روز گذشته در اردوی تیم ملی کشتی آزاد حضور یافت و دقایقی را با نفرات حاضر در اردو صحبت کرد.


به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،  به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های جهانی صربستان از جمعه در محل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد و تا روز 8 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در اردوی آزادکاران خطاب به آن ها گفت: اولویت اصلی فدراسیون کشتی حفظ سلامتی کشتی گیران است و جلوگیری آن ها از ابتلا به ویروس خطرناک کرونا است.
وی ادامه داد: که شرایط برگزاری اردو به صورت قرنطینه و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است و از شما می خواهم که تمامی موارد ایمنی و بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنید تا خدای نکرده مشکلی پیش نیاید.
رئیس فدراسیون کشتی با تأکید بر حفظ انگیزه کشتی گیران برای حضور در رقابت های جهانی تصریح کرد: از شما می خواهم در فرصت کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی، تمامی تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید از اعتبار کشتی ایران در جهان دفاع کنید. 

وی در پایان خاطرنشان کرد: از شما می خواهم که منش جوانمردی را حفظ کنید و با رعایت موارد اخلاقی و بدور از حاشیه فقط بر انجام تمرینات خود تمرکز کنید.

رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان روزهای 22 تا 30 آذرماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید :
رئیس فدراسیون کشتی صربستان به ایران سفر می کند
با حضور در فدراسیون کشتی فرامرزیان با علیرضا دبیر دیدار کرد!
دعوت فدراسیون کشتی لهستان از تیم های ملی ایران

اتهای پیام/