نتیجه و خلاصه بازی های لالیگا اسپانیا یکشنبه ۲۷ مهر ۹۹

از سری مسابقات هفته ششم لالیگا اسپانیا امشب ۶ دیدار برگزار می شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، ادامه رقابت های هفته ششم لالیگا اسپانیا امروز از ساعت ۱۳:۳۰ با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

نتایج بازی های امشب لالیگا اسپانیا به شرح زیر است:

ایبار صفر – اوساسونا صفر

این بازی که به میزبانی ایبار برگزار شد و گلی در بر نداشت و دو تیم به تقسیم امتیاز ها بسنده کردند. مونکایولا، بازیکن تیم فوتبال اوساسونا در این بازی در دقایق ۴۰ و ۸۹ از داور کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد.

بیلبائو ۲ – لوانته صفر

تیم فوتبال بیلبائو میزبان لوانته بود که با نتیجه ۲ بر صفر، پیروز این دیدار خانگی شد. گل های بیلبائو را برنکوئر ۶۹ و ایناکی ویلیام ۷۹ به ثمر رساندند.

ویارئال ۲ – والنسیا یک

ویارئال در هفته ششم لالیگا توانست مقابل میهمان خود پیروز شود. گل اول این تیم در دقیقه ۵ بازی توسط پاکو آلکاسر و از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. والنسیا با گل دقیقه ۳۷ گونسالو گوئدس بازی را به تساوی کشاند ولی در نهایت دانیل پارخو در دقیقه ۶۹ گل برتری ویارئال را به ثمر رساند. در این بازی همچنین کوبو در دقیقه ۹۱ با دریافت کارت زرد دوم از داور اخراج شد تا ویارئال دقایق پایانی بازی را ۱۰ نفره ادامه دهد.

آلاوس صفر – الچه ۲

تیم فوتبال آلاوس در بازی هفته ششم خود مغلوب الچه شد و ۳ امتیاز این بازی را تقدیم میهمان خود کرد. گل های تیم فوتبال الچه را میلا ۳۹ و تِتِ ۸۶ به ثمر رساندند.

اوئسکا ۲ – وایادولید ۲

تیم فوتبال اوئسکا با ۲ گل در برابر وایادولید متوقف شد. در این بازی پس از گلزنی بورخا گونزالس در دقیقه ۳۵ برای تیم فوتبال وایادولید، روبیو نیز در دقیقه ۵۱ پنالتی بدست آمده برای وایادولید را به گل تبدیل کرد تا تیمش ۲ بر صفر از میزان جلو بیافتد. اما در ادامه بازی درست ۲ دقیقه بعد با گلزنی رافائل ویسنته در دقیقه ۵۳ امید ها به تیم اوئسکا بازگشت. سندرو رامیرز نیز در دقیقه ۵۷ گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند تا در پایان بازی دو تیم به تقسیم امتیاز ها بسنده کنند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال اسپورتینگ – پورتو+ فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال مارسی – بوردو+ فیلم
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال ختافه – بارسلونا+ فیلم