مهدی طارمی مهاجم تیم ملی:شاید روزی در رئال مادرید باز کنم

طارمی گفت:اسکوچیچ سخت در حال تلاش و برنامه ریزی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،جایگاه امروز مهدی طارمی، آقای گل سوپر لیگای پرتغال، مهاجم قهرمان سابق اروپا، شاید زنجیره‌ای باشد که حلقه‌های آن را این پنج واژه تشکیل داده‌اند. مهدی طارمی که شاید بزرگ‌ترین بدشانسی‌اش، از دست دادن تک به تک دقیقه ۹۰ مقابل پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ باشد. هرچند، این بدشانسی بن‌بستی در مسیر پیشرفت او نبود، تا امروز بارها دروازه پرتغالی‌ها را باز کند. پرتغالی‌های که حالا وحشت‌زده، خطر مهدی را از دقیقه یک تا ۹۰ روز دروازه‌شان احساس می‌کنند.

یک مهاجم کامل و زهردار

نقطه آغاز موفقیت هر انسانی در هر مسیری است که پا می‌گذارد.مهدی طارمی،نوجوان بوشهری از دیار تنگستان جزو با استعدادترین فوتبالیست‌های ایران است. بازیکنی که خوب دویدن، خوب پریدن، جای گیری مناسب، تکنیک ناب و حتی پنالتی گرفتن را بهتر از مسیر خانه‌اش بلد است. خصوصیات‌هایی که او را به یک مهاجم کامل و زهردار تبدیل کرده تا در اولین فصل حضورش در اروپا، آقای گل پرتغال شود و حالا عضو تیم پورتو است.

طارمی گفت:اگر دنبال موفقیت باشید، بدون تلاش راه به جایی نمی‌برید. حتی اگر با استعدادترین انسان روی زمین باشید. استعداد شما را در مسیر موفقیت قرار می‌دهد و تلاش شما را رو به جلو حرکت خواهد داد. طارمی با تلاش، مسیر پر از دست انداز بوشهر تا تهران، تهران تا دوحه و دوحه تا لیسبون را به خوبی طی کرده است. حالا او در مسیری است که باید تلاش بیشتری کند، چون رقبای سر سختی دارد.

بیشتر بخوانید:

نام مهدی طارمی در مسابقه تلویزیونی پرتغال
طارمی: تلاش می کنم برای تیم ملی بهترین باشم/ جام جهانی از دل این اردوها بیرون می آید
طارمی:برای ویلموتس مهم نبود چه اتفاقاتی می‌افتد
کنفدراسیون فوتبال آسیا: ایران با آتش آزمون و طارمی مقابل ازبکستان پیروز شد

انتهای پیام/ع