دادکان:‌ کسانی که برانکو را فراری دادند تو دهنی محکمی خوردند/ به احمدی نژاد لباس نونهالان دادیم

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران گفت: اینکه علی دایی گفته در چشمانش نگاه می کردند و پاس نمی دادند را تایید نمی کنم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمد دادکان، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت: اگر می‌دانستم علی کریمی به احمدی‌نژاد بی‌توجهی کرده، می‌گفتم. یادم می آید که خودم از آقای احمدی نژاد درخواست کردم که بیاید و وزارت ورزش هم اطلاع نداشت. وزارت از ما پرسید که دکتر را دعوت کرده اید و ما تایید کردیم. دکتر احمدی نژاد آمد و چون سایز ایشان کوچک بود؛ ما یک دست لباس از تیم نو نهالان برای او برده بودیم و دادیم ایشان بر تن کرد. سپس یک پنالتی زد و رفت. در آن جا من ندیدم کسی به ایشان بی احترامی کند.

علی دایی و مشکلاتش در تیم ملی و با علی کریمی

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران درباره اینکه چرا علی دایی و علی کریمی در جام جهانی با هم آنقدر بد بودند گفت: با هم خوب نبودند ولی آنطور نیست که بگم با هم بد بودند. از هیچ کدام نپرسیدم که سر چه چیزی با هم اختلاف دارند اما از نوع رفتارشان می فهمیدم که با هم سنگین هستند. هر دو برای تیم ملی زحمت کشیدند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا علی آبادی موافق رفتن علی دایی به جام جهانی نبودند اذعان داشت: فقط علی دایی نبود؛ یحیی گل محمدی و سهراب بختیاری زاده هم بودند. او می گفت این بازیکنان پا به سن گذاشتند اما من گفتم این به فدراسیون و سرمربی مرتبط است. ما آن ها را بردیم و ۲ نفرشان نیز ۲ گل برایمان زدند. نظر ایشان این بود که در کار ما دخالت کند و از حضور آن ها در جام جهانی ممانعت کند.
دادکان در مورد مصاحبه علی دایی که گفته بود در چشمانم نگاه می کردند و پس نمی دادند گفت: تائید نمی کنم. شاید با هم اختلاف داشتند اما پاس ندادن را تایید نمی کنم.

برانکو در تیم ملی

او در مورد نوع هدایت برانکو در تیم ملی گفت: او تیم را به خوبی هدایت کرد و بسیار با شخصیت بود. به درد فوتبال ما می خورد. آن هایی که او را فراری دادند پس از چند سال تو دهنی بزرگی خوردند. برانکو برگشت و موفق بود. آن زمان او را نمی پذیرفتند و کاری کردند که برانکو پس از بازی آنگولا به من بگوید اجازه بده من به ایران بازنگردم و از همان طرف بروم. در ایران مسئولین وزارت ورزش برای او جوی درست کردند که فرار کند. ولی پس از چند سال پرسپولیسی را که سالیان دراز هیچ رتبه ای نداشت را ۳ سال قهرمان کرد. او فوتبال ما بسیار آشنا بود.

بیشتر بخوانید: 
دادکان: دست مدیران فوتبال و دلال‌ها در یک کاسه است
دادکان : تاج تنها مقصر پرونده ویلموتس نیست
دادکان : آقای کفاشیان اول بگو پول ها کجاست بعد به فوتبال برگرد

انتهای پیام/