سعیدی: تست کرونای دکتر صالحی امیری بعد از دیدار با یکی از قهرمانان مثبت شد

دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک: خوشبختانه وضعیت جسمانی دکتر صالحی امیری مناسب است و بعد از اتمام‌ دوره قرنطینه در محل کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، دکتر کیکاووس سعیدی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بعد از ملاقات دکتر صالحی امیری و مدیران کمیته ملی المپیک با یکی از قهرمانان نام آور‌ کشورمان که تست کرونایش هم مثلا اعلام شد جهت احتیاط و تست سلامت همکاران از تمامی افراد حاضر در این نشست تست گرفته شد که نتیجه آزمایش دکتر صالحی امیری عصر امروز مثبت اعلام شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمانی ایشان خوب و مناسب است و بدون هیچ علائمی در راستای حفظ سلامت سایر همکاران مدتی را در قرنطینه خواهند بود.

حضور دايمي و فعال صالحی امیری

سعیدی در ادامه اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیکاری كرونا، دکتر صالحی امیری حضور دايمي وفعالی در راستای پیگیری چالشها ومشكلات فدراسيونها داشتند وهيچگاه عرصه راخالي نكرده ونخواهند كرد؛ كماكان مسايل راپيگيري خواهند كرد.
در همین راستا جواب تست باقی همکاران و مدیران نیز فردا اعلام خواهد شد تا اگر نمونه مثبت دیگری بود اقدامات لازم صورت گیرد.

وی در پایان گفت: سال بسیار حساسی را سپری می کنیم که می بایست اقدامات لازم برای آماده سازی کاروان و پیگیری امور فدراسیونها انجام شود. به هیچ عنوان نمی توان فعالیتهای کمیته را تعطیل کنیم و ناچاریم با رعایت پروتکل های بهداشتی امور مربوطه را در راستای خدمت رسانی به جامعه ورزش پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: 
تست کرونا رئیس کمیته ملی المپیک مثبت شد
ششمین کرونایی المپیک توکیو ثبت شد
تست کرونای حمید سوریان مثبت شد
کرونا، فرانسه و اسپانیا فعلا علی دایی را در رتبه نخست برترین‌ها نگه داشت!

انتهای پیام/