کنعانی‌زادگان: طبیعتا پیشنهاد دارم اما دوست دارم همیشه پیراهن پرسپولیس را تنم کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت:‌ منتظر هستم تا از طرف باشگاه با من تماس بگیرند و به همان قیمت معقول کار را تمام کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: پیش از رفتن به قطر مدیران باشگاه قول‌هایی دادند و قرار شد که بعد از لیگ قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی صحبت کنیم که این اتفاق رخ نداد. البته چون من در اردوی پرسپولیس و بلافاصله اردوی تیم ملی بودم و استراحت نداشتم الان در استراحت هستم. در این بین منتظر هستم تا از طرف باشگاه هم با من تماس بگیرند تا کار را تمام کنیم.

انتظار ۱۰ یا ۱۵ میلیاردی ندارم

وی ادامه داد: من در مدتی که پرسپولیس بودم حاشیه‌ای نداشتم و بهترین عملکرد خودم را هم نشان دادم. من بازیکن فیکس تیم ملی و پرسپولیس هستم و ۲۶ سال سن دارم پس عجیب نیست که پیشنهاد داشته باشم. اما همیشه گفتم هیچ باشگاهی مثل پرسپولیس نیست و من دوست دارم این پیراهن را همیشه تنم کنم. اینکه می‌گویند درخواست ۱۰ یا ۱۵ میلیاردی داشتم اصلا درست نیست. البته یکی دو باشگاه ایرانی و باشگاه‌های قطری چنین پولی می‌دهند اما اینطور نیست که چنین درخواستی از پرسپولیس داشته باشم. فقط دوست دارم که باشگاه به مسئله من رسیدگی کند، درخواستی که من دارم اصلا نامعقول نیست و به همان قیمت معقول راضی هستم.

بیشتر بخوانید:
مذاکره محمد نادری با استقلال پس از مذاکره با پرسپولیس
بشار زمستان از پرسپولیس می رود
مرخصی ملی پوشان پرسپولیس مجددا تمدید شد

انتهای پیام/