اختصاصی لحظه؛ شجاع خلیل‌زاده در چه صورت می‌تواند در فینال آسیا بازی کند؟

ظهر امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که نگرانی زیادی را برای هواداران پرسپولیس به همراه داشت:« شجاع خلیل زاده نمی تواند در فینال لیگ قهرمانان برای پرسپولیس به میدان برود!»

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه لحظه؛ پرسپولیس بعد از فینالیست شدن در لیگ قهرمانان آسیا تقریبا یک روز خوش به خود ندید و هر روز درگیر حواشی بود که هیچوقت تجربه نکرده بود. از شکایت باشگاه النصر، خداحافظی بشار رسن با باشگاه تا فسخ یکطرفه قرارداد توسط شجاع خلیل زاده! این آخری اما حالا تبدیل به یک چالش بزرگ برای باشگاه پرسپولیس شده است چرا که شجاع خلیل زاده در تاریخ 14 مهرماه قراردادش را به صورت یک طرفه در سازمان لیگ فسخ کرد و حالا بازیکن آزاد محسوب می شود.

شجاع سریعا قرارداد جدید امضا کند!

در این صورت او نمی تواند پرسپولیس را در فینال لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. مگر اینکه کمیته تعیین وضعیت به سود پرسپولیس رای دهد و فسخ یکطرفه قرارداد خلیل زاده را فاقد اعتبار بداند که در این صورت باشگاه نیز نمی تواند متمم قراردادی را به قرارداد این بازیکن اضافه کند. البته یکی از مقامات فدراسیون فوتبال در گفت و گویی اعلام کرد در صورتی که کمیته تعیین وضعیت به سود باشگاه رای ندهد شجاع خلیل زاده باید هرچه سریع تر قرارداد جدیدی را امضا کند در غیر این صورت او از حضور در فینال آسیا محروم است.

این در حالی است که پیشتر نیز هواداران پرسپولیس از رفتن بشار رسن ناراحت بودند و توافق شد تا او حداقل تا پایان فصل در این تیم باقی بماند.

بیشتر بخوانید:
خلیل زاده دردسر ساز شد
شجاع خلیل زاده در تمرین پایه های پرسپولیس + عکس
فنونی‌زاده: شان باشگاه پرسپولیس برای حفظ خلیل زاده رعایت نشد
داور ماجرای خلیل زاده و پرسپولیس، کمیته تعیین وضعیت شد

انتهای پیام/خ