سیدجلال: شجاع برای پرسپولیس با تمام وجود مایه می گذارد/ بشار در بدترین شرایط ماند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: دیگر نمی‌خواهیم هواداران پرسپولیس حرص و جوش بخورند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، سیدجلال حسینی، کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: بعد از یک موفقیت بزرگ، توانستیم به آرامش برسیم. کادر فنی، سرپرستی و مدیران باشگاه و بازیکنان، همگی کنار هم توانستیم به شرایط خوبی برسیم. این را هم بگویم که هواداران هم به خوبی همه چیز را کنترل کردند تا کنار هم، یک پرسپولیس قدرتمند و آرام را ببینیم. همه بچه‌ها در قطر بیشترین زحمت را کشیدند و طبیعی است که در چنین شرایطی، بهترین پیشنهادها سراغ‌شان بیاید. بازیکنان ما تلاش کردند بهترین اتفاقات را برای هواداران رقم بزنند و هر لطفی که در حق این بازیکنان شود، کم است. من امیدوارم این بازیکنان، تحسین شوند و باشگاه هم باید با بازیکنان صحبت کند و بهترین تصمیم را بگیرد. در مورد شجاع فقط این را می‌گویم که او برای پرسپولیس با تمام وجودش مایه می‌گذارد.

بازیکنان و کادر فنی همه جوره پشت و حامی پرسپولیس

وی ادامه داد: بشار یک بازیکن پرتلاش بود که در بدترین شرایط زندگی‌اش هم از کمک به پرسپولیس دست برنداشت. در روزهایی که مادرش را از دست داده بود، باز هم پیش ما ماند. همیشه نفر اولی بود که به تمرین می‌آمد و درست مثل شجاع خلیل‌زاده و شبیه تک‌تک بازیکنان، با تمام وجودش برای پرسپولیس بازی می‌کرد. باید قدر این بازیکنان را بدانیم. بازیکنان و کادر فنی همه جوره پشت و حامی باشگاه هستند. در یک کلام می‌گویم، همه می‌خواهیم مشکلات حل شود. شاید برخی دنبال برداشت دیگری از حرف‌های ما هستند اما صحبت ‌ما این است که وضعیت فعلی باید تغییر کند. ما که دور از هواداران نیستیم، آنها هم دور از ما نبوده و نیستند. همیشه کنار طرفداران‌مان می‌مانیم و در این سو، مشکلات باشگاه را هم درک می‌کنیم. ما بهتر می‌دانیم چقدر مشکل وجود دارد و البته باشگاه همواره مشکل مالی داشته اما خدا را شکر در این سال‌ها، به خاطر عملکرد خوبی که بازیکنان و کادر فنی داشتند، باشگاه توانست درآمدزایی خوبی به دست بیاورد. این انتظار ما و البته هواداران هم هست که با این درآمدها، مشکل باشگاه ریشه‌کن شود.

سیدجلال افزود: طرفداران ما خودشان بودند که همه این موفقیت‌ها و افتخارات را ساختند. الان هم کمک می‌کنند چون می‌دانند تمام اتفاقات پرسپولیس در اختیار خودشان است و اگر حمایت‌ها ادامه یابد، موفقیت‌ها هم بیشتر می‌شود. 

بیشتر بخوانید:
شجاع خلیل زاده در پرسپولیس ماندنی شد
گزارش تمرین پرسپولیس| آمادگی بازیکنان برای بازی تدارکاتی چهارشنبه
خوردبین: یحیی با تمام پرسپولیسی ها و با دست پر از آسیا برمی گردد

انتهای پیام/