نحوه برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال مشخص شد

جلسه رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز برگزار شد تا در خصوص این مسابقات تصمیم گیری شود.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،جلسه هماهنگی رقابت های لیگ برتر بسکتبال امروز از ساعت 11 صبح به میزبانی آکادمی ملی المپیک با حضور نمایندگان 16 تیم برگزار شد . در این جلسه در خصوص نحوه برگزاری رقابت ها صحبت هایی مطرح شد و در نهایت قرار شد تا این مسابقات به صورت متمرکز به میزبانی تهران و در 2 گروه 8 تیمی برگزار شود.

نکته جالب اینجایت که در این مسابقات تیمی در دور مقدماتی حذف نمی شود و همه تیم ها در دور حذفی هم حاضر می شوند.

یکی دیگر از نکات جلسه امروز هم درباره تعداد بازی های مرحله پلی آف بود که یکی از مربیان خواهان برگزاری 5 بازی بود اما رئیس فدراسیون به دلیل هزینه آن اعلام کرد که این مسابقات در 3 دیدار انجام می شود و برنده 2 از 3 دیدار به مرحله بعدی می رسد. البته در صورتی که تیم ها تمام پرداختی هایشان را به فدراسیون انجام دهند بازی ها به صورت 3 از 5 خواهد بود.

استارت مسابقات از میانه آبان ماه

رقابت های لیگ برتر بسکتبال قرار است از 15 ابانت برگزار شود و این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متمرکز و به میزبانی تالار بسکتبال خواهد بود.

گروه بندی این رقابت ها به شرح زیر است :

گروه الف: شهرداری گرگان، نفت آبادان، آویژه صنعت مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین، آفتاب زاگرس اهواز، مس رفسنجان

گروه ب: شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، ذوب آهن اصفهان، مس کرمان، کوچین آمل (جوانان ۲۰۲۰)، آینده سازان تهران، نیروی زمینی

بیشتر بخوانید:
گارد راس دیترویت در یک قدمی لیکرز
تعویق رقابت های لیگ برتر بسکتبال بانوان
شروع روستوک باشکست ، در شب درخشش یخچالی

انتهای پیام/ک