نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پاری سن ژرمن – منچستر یونایتد+ فیلم

در حساس ترین دیدار از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال پاری سن ژرمن در بازی خانگی به مصاف تیم فوتبال منچستر یونایتد رفت.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، تیم فوتبال منچستر یونایتد با رهبری سولسشیر در زمین تیم فوتبال پاری سن ژرمن میهمان بود تا اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا در دور جدید را برگزار کند.

حساسیت این بازی به دلیل رویارویی قبلی این دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی عجیب تیم منچستر در زمین پاریسی ها همراه شده بود در این دیدار افزایش یافته بود .

نیمه اول این بازی با وجود تلاش زیاد ستاره های پاری سن ژرمن به گل برای این تیم منجر نشد و تیم فوتبال منچستر در تک حملات خطرنادکش بار ها دروازه تیم پاریس را تهدید کرد تا اینکه آنتونیو مارسیال موفق شد روی فرار از دفاع تیم پاری سن ژرمن داور را مجاب به گرفتن پنالتی کند.

ضربه پنالتی را برونو فرناندز زد اما کیلور ناواس این ضربه را مهار کرد و در عین ناباوری داور مسابقه تکرار ضریه پنالتی را اعلام کرد تا برونو فرناندز در مرتبه دوم خلاف جهت کیلور ناواس ضربه رابه گل تبدیل کند و این بازی با حساب 1 بر صفر در نیمه اول به سود منچستر میهمان به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی در دقیقه 55آنتونی مارسیال گل اول تیم پاری سن ژرمن را به ثمر رساند .

همچنین در دقیقه 87مارکوس رشفورد گل دوم تیم منچستر را زد .

در نهایت این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم منچستر یونایتد به پایان رسید .

بیشتر بخوانید:
منچستر در مصاف با پاری سن ژرمن دو ستاره از دست داد
گلزن برتر پاری سن ژرمن مشخص شد!
نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال پاری سن ژرمن – متز+ فیلم
انتهای پیام/