کارشناس حقوقی فوتبال: حضور شجاع در فینال آسیا بلامانع است

باختر گفت:وقتی یک بازیکن از طریق فدراسیون فوتبال اقدام به فسخ قرارداد می‌کند، این فسخ به کنفدراسیون فوتبال ارسال نمی‌شود و البته در هیچ کجای دنیا هم این اتفاق رخ نمی‌دهد

باختر کارشناس حقوقی فوتبال گفت: در ابتدا باید بگویم صحبت‌هایی که امروز مطرح شده بیشتر از عدم اطلاع از قوانین است و در همین ابتدا باید بگویم حضور شجاع خلیل‌زاده در فینال آسیا هیچ مشکلی ندارد. مگر آخرین مرتبه که AFC لیست بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده شانزدهم شهریورماه نبوده؟ به این ترتیب پرسپولیس لیست جدیدی هم به AFC ارسال نکرده که بگوییم پرسپولیس نام این بازیکن را از لیست خود خارج کرده است و به این ترتیب خلیل‌زاده هیچ منع قانونی برای همراهی کردن پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر و فینال آسیا ندارد.

وی افزود: وقتی یک بازیکن از طریق فدراسیون فوتبال اقدام به فسخ قرارداد می‌کند، این فسخ به کنفدراسیون فوتبال ارسال نمی‌شود و البته در هیچ کجای دنیا هم این اتفاق رخ نمی‌دهد، اما اصلا بنا را بر این بگذاریم که بازیکن به دلیل عدم دریافت مطالباتش، فسخ یکطرفه از طریق AFC انجام داده و خواهان دریافت مطالباتش شده است. در این صورت هم باز خلیل‌زاده با یک قرارداد جدید می‌تواند پرسپولیس را همراهی کند و حتی بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه هم مانعی برای حضور مجدد شجاع خلیل‌زاده در پرسپولیس ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:
سیدجلال: شجاع برای پرسپولیس با تمام وجود مایه می گذارد/ بشار در بدترین شرایط…
ناراحتی کریم باقری از دخالت عجیب کارگزار پرسپولیس!
شجاع خلیل زاده در پرسپولیس ماندنی شد

انتهای پیام/