مددی : در قرارداد برخی بازیکنان عرف و استاندارد رعایت نشده است

تلاشم این است که با بهترین کیفیت جلو بروم. نگاه نمی‌کنم سرپرست هستم و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نیستم، من دل در گروی هوادارانی دارم که عاشقانه تیم را دوست دارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،مددی سرپرست باشگاه استقلال گفت:امروز پرداختی اول به حساب میلیچ انجام می‌شود. برگه‌های پاسپورت این بازیکن تمام شده و درخواست پاسپورت جدید داده است. پدرش نیز بیمار شده، اما او به استقلال علاقه‌مند است و تمایل دارد به ایران بازگردد. در صورتی که پاسپورت میلیچ آماده شود، تست‌ کرونا بدهد و مجوز خروج از کشور بگیرد، به ایران بازمی‌گردد.

مددی درباره مذاکره با محمد نادری، بازیکن پرسپولیس یادآور شد: یک دوره مذاکره با این بازیکن انجام شده است. ما و نادری خواسته‌های‌مان را گفته‌ایم و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد. باشگاه پرسپولیس نیز در تلاش است این بازیکن را حفظ کند.

مددی ادامه داد: تلاشم این است که با بهترین کیفیت جلو بروم. نگاه نمی‌کنم سرپرست هستم و مدیرعامل و عضو هیئت مدیره نیستم، من دل در گروی هوادارانی دارم که عاشقانه تیم را دوست دارند و می‌خواهم آنها را خوشحال کنم. تا زمانی که کاری را نکرده‌ام، نمی‌گویم. عهدی با هواداران بسته‌ام که حرف اضافه نزنم و موظف هستم کارهایم را انجام دهم. قایدی قطعا در استقلال می‌ماند. او تمریناتش را شروع کرده و هواداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:
مددی : نگران نباشید دیاباته می آید، ملیچ می ماند، طلب شفر واریز شد
مددی: بلیت بازگشت دیاباته تهیه شده/ به فکری گوشزد کردم استقلال جام می خواهد
مددی: استقلال شانس اول قهرمانی است/ مشکلات را به حداقل می رسانیم

انتهای پیام/