میلیچ: به خاطر هواداران بر می گردم/ دوست دارم قراردادم با استقلال را تمدید کنم

هروویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که شایعاتی پیرامون فسخ و جدایی او به گوش می رسید قصد دارد باز هم قرارداد خود را با استقلال تمدید کند .

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، هروویه میلیچ در تازه ترین اظهاراتش مدعی شد: من قصد داشتم از ‌بندی در قراردادم که به من اجازه جدایی می‌داد استفاده کنم و از استقلال بروم اما در نهایت با پیگیری‌های مسئولان باشگاه استقلال بخصوص قیم و عبدیان که پیگیر مطالبات من بودند تصمیم گرفتم دوباره به استقلال برگردم.

میلیچ: امیدوارم مسائل مالی بین من و استقلال جدایی نیاندازد

وی ادامه داد :صحبت‌ها و پیگیری‌های مسئولان استقلال در تغییر تصمیم من نقش بسیاری داشت اما باید تأکید کنم من عاشق هواداران استقلال هستم و عمیقاً آنها را دوست دارم. زندگی در ایران برای من تجربه بسیار خوبی بود و دوست دارم در این فضا به فوتبال ادامه دهم. من حتی دوست دارم قراردادم را با باشگاه استقلال دوباره تمدید کنم و دو فصل دیگر در این باشگاه حضور یابم. استقلال را از اعماق وجودم دوست دارم و امیدوارم دیگر مسائل مالی میان من و باشگاه استقلال جدایی نیندازد.

میلیچ افزود: من با باشگاه صحبت کردم و به آنها گفتم پدرم دچار بیماری شده است و باید چند روزی کنارش باشم. بعد از اینکه شرایط جسمانی پدرم بهتر شود به ایران برمی‌گردم. در ایامی که در تمرین استقلال نیستم قطعاً به تمرینات شخصی خواهم پرداخت.

بیشتر بخوانید:
کارگرجم: استقلال به میلیچ هم به اندازه دیاباته و کریمی احتیاج دارد
امیر قلعه‌نویی: اگر بخواهم درمورد استقلال صحبت کنم به اندازه 2 کتاب می‌شود
ضرر 11 میلیاردی استقلال در پرونده شفر
افراد گمنامی که استقلال را نابود کردند و مشهور شدند

انتهای پیام/