روحانی واکسن کرونا را تست می کند

روحانی: به عنوان اولین ایرانی تست کننده واکسن کرونا حس خاصی ندارم البته مقداری استرس طبیعی است.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حسین روحانی، سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه به علاوه چند تن از مربیان واعضای این تیم به دستور مسئولان فدراسیون کاراته روسیه و عالی رتبه این کشور واکسن کرونا را تست خواهند کرد. سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه در این باره اذعان داشت: به عنوان اولین ایرانی تست کننده واکسن کرونا احساس خاصی ندارم اما کمی استرس طبیعی است. 

100درصد اطمینان ندارم

حسین روحانی در این رابطه گفت: بله طبق اخباری که در کشور روسیه وجود دارد سه نوع واکسن برای مقابله با کووید 19 در این کشور ثبت شده است و حتی تا جایی که من اطلاع دارم نظامیان روسیه و بخش آموزشی و … موظف به استفاده از این واکسن‌ها هستند. وزارت ورزش روسیه هم به دنبال این کار است تا ورزشکاران را هم واکسینه کند.
 او اضافه کرد: به ما هم اطلاع دادند که تا چند روز آینده گروهی برای تزریق واکسن کووید 19 به کمپ ما خواهند آمد. بر اساس پرس‌وجوهای من قرار است ما هم واکسن کرونا را تست کنیم اما 100درصد اطمینان ندارم چون ممکن است سوال من را اشتباهی متوجه شده باشند. 
روحانی در پایان درخصوص احساس خود برای تست واکسن کرونا گفت: نمی‌دانم من اولین ایرانی هستم که قرار است واکنس را تست کند یا خیر، شاید قبل از من هم شخص دیگری این کار را انجام داده باشد اما به هر حال اگر واکسنی برای این ویروس ثبت شود همه روزی از آن استفاده خواهیم کرد. در کل احساس خاصی ندارم و فقط کمی استرس است که به نظرم طبیعی است.

منبع: برنا

بیشتر بخوانید:
قهرمان بوکس ایران کرونایی شد
8 بسکتبالیست کرونایی شدند
تست کرونایی 7 سپاهانی مثبت شد

انتهای پیام/