نظری: استقلال هرگز با قلعه نویی توافق نکرده که بخواهد روی نام او خط قرمز بکشد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هرگز توافقی با قلعه نویی نشده است و امیدوارم همه به از تیم کاملا استقلالی اعتماد کنند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، حجت نظری، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: ارقام قرارداد برخی بازیکنان باعث تعجب خودشان هم شده بود. سعادتمند در آخرین جلسه هیئت مدیره اعلام کرد برخی نهادهای نظارتی گفته‌اند که قراردادها نباید بالا باشد و بر همین اساس نیز خودش پیش‌نویس قراردادها را به آن نهادها ارسال کرد. ما عمده دلایلی که منجر به تصمیم برکناری سعادتمند شد را در بیانیه صادر شده مطرح کردیم. البته برخی دلایل هم هست که مطرح نکردیم.

پول شفر پرداخت شده و طلب جپارف را می دهیم

وی ادامه داد: فکر می‌کنم پول شفر به حسابش نشسته باشد. 200 هزار دلار هم امروز حواله شد که روی هم 400 هزار دلار می‌شود. 200 هزار دلار هم مانده است که طی یکی دو روز آینده انجام می‌شود. درباره پول جپاروف هم باید بگویم که دوشنبه یا سه‌شنبه پرداخت پول را به سرانجام می‌رسانیم تا پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه تا پایان هفته بعد باز شود.
هرگز توافقی با قلعه نویی نشده که روی نام او خط قرمز بکشیم یا نه. اولویت اول ما برای هدایت استقلال در آسیا نامجومطلق بود، چون او از تیم شناخت داشت. از همه هواداران، پیشکسوتان و مدیران سابق استقلال خواهش می‌کنم که همدل باشیم و هوادار به تیم مدیریتی کاملاً استقلالی اعتماد کند.

بیشتر بخوانید:
میلیچ: به خاطر هواداران بر می گردم/ دوست دارم قراردادم با استقلال را تمدید کنم
کارگرجم: استقلال به میلیچ هم به اندازه دیاباته و کریمی احتیاج دارد
امیر قلعه‌نویی: اگر بخواهم درمورد استقلال صحبت کنم به اندازه 2 کتاب می‌شود
ضرر 11 میلیاردی استقلال در پرونده شفر
افراد گمنامی که استقلال را نابود کردند و مشهور شدند

انتهای پیام/