نتیجه و خلاصه بازی تیم های فوتبال رئال مادرید – شاختار اوکراین+ فیلم

تیم فوتبال رئال مادرید در هفته اول رقابت های گروهی لیگ قهرمانان اروپا در خانه با تیم شاختاردونتسک اوکراین روبرو شد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، در روز دوم از ررقابت های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال رئال مادرید در خانه با تیم فوتبال شاختار روبرو شد .

تیم فوتبال شاختار اوکراین بر خلاف تصورات پیش از بازی در زمین رئال مادرید با یک بازی قابل قبول یک نیمه توفانی را رقم زد تا مادریدی ها در شوک فرو بروند. در ابتدا در دقیقه 29 ته ته موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند و پس از آن در دقیقه 33 رافائل واران دروازه خودشان را باز کرد تا شاختار 2 بر صفر از رئال پیش بیفتد و در ادامه مانور سولومون در دقیقه 42 موفق شد سومین گل شاختار را به ثبت برساند تا بهت مادریدی ها در نیمه اول تکمیل شود .

نیمه دوم این بازی کاملا متفاوت بود و تیم شاختار با دفاع فشرده قصد داشت سد راه حملات رئالی ها شود اما شوت زیبای لوکا مودریچ در دقیقه 54 قفل دروازه تیم اوکراینی را باز کرد و پس از آن در دقیقه 59 رئال وینیسیوس جونیور را به باز فرا خواند و این بازیکن درست 10 ثانیه بعد از حضورش گل دوم رئال را به ثمر رساند و بازی 3 بر 2 به سود شاختار شد.

اولین شگفتی جام رقم خورد

در دقایق پایانی این بازی شاختار در پی حفظ یک گل برتری خود بود و رئالی ها حملات زیادی روی دروازه این تیم داشتند و در دقیقه 92 بازی فدریکو والورده روی یک کرنر کاتبک موفق شد در شلوغی درواهز توپ را وارد دروازه شاختار کند و پس از آن داور بازی این گل را با استفاده از کمک داور ویدیویی مردود کرد و بازی در نهایت 3 بر 2 به سود تیم شاختار به پایان رسید و اولین شگفتی جام در همان هفته اول رقم خورد .

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی:شاید روزی در رئال مادرید باز کنم
رقابت بارسلونا و رئال مادرید برای جذب امباپه
رئال مادرید هافبکش را به بایرن نمی فروشد
انتهای پیام/