آشوبی: رسول پناه و سعادتمند مثل هم اند/ از جیب خرج کردن هدایتی ها را دیده ایم

هافبک سابق سرخابی‌ها گفت: صحبت‌های رسول پناه من را بیشتر یاد صحبت‌های آقای سعادتمند در استقلال می‌اندازد.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، فرزاد آشوبی، هافبک سابق سرخابی‌ها اظهار داشت: سرپرست باشگاه پرسپولیس هیچ شناختی از جایگاه بالای مدیریت باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس ندارد و دلیل منطقی دیگری برای آن نمی‌توانم پیدا کنم. شاید بهتر بود این مدل مشکلات که ایشان در گفت‌وگو با خبرنگاران مطرح کردند در فضایی بهتر و بین خانواده پرسپولیس مطرح می‌شد چراکه این باشگاه بزرگ چارت و هیات‌مدیره داشته و هرکس جایگاه و مسئولیت خاص خودش را دارد و وقتی این موارد در فضایی خارج از چارت باشگاه دنبال می‌شود باید نام آن را خودزنی بدانیم. ایشان از دخالت‌های یحیی گل‌محمدی حرف زده درحالی که این حرف‌ها هیچ مبنای محکمی ندارد و نمی‌توان باور کرد یک مربی حرفه‌ای در فوتبال جایگاه و حد و حدود خودش را نشناسد و حتی اگر از این هم بگذریم و فرض را بر این بگذاریم که حرف‌های آقای رسول‌پناه درست است بازهم نمی‌توانیم بابت نوع رفتارشان حق را به ایشان بدهیم.

رسول‌پناه مثل سعادتمند

وی ادامه داد: بهتر بود در این شرایط که یک مربی در کار مدیریت دخالت می‌کند موضوع در هیات‌مدیره باشگاه مطرح شده و برای فردی که خارج از وظایفش عمل می‌کند تصمیم گرفته شود و این تصمیم باید به‌حدی بازدارنده باشد که فرد خاطی متوجه شود دیگر نمی‌تواند به این رویه ادامه دهد اما می‌بینیم مدیریت باشگاه با پایین‌آوردن شأن مدیریت پرسپولیس این موارد را با چند خبرنگار مطرح می‌کند و نتیجه‌اش می‌شود این همه حاشیه برای باشگاه بزرگ پرسپولیس.

او افزود: جالب است ایشان از پرداخت 200هزار دلار اضافه به بشار رسن هم صحبت کرده‌اند که این دیگر از شاهکارهای مدیریت است و اصلا متوجه این نیستم که پرداخت پول از حساب شخص یک مدیر به یک بازیکن چه دلیل و منطقی دارد. هرچند این صحبت‌ها من را بیشتر یاد صحبت‌های آقای سعادتمند در استقلال می‌اندازد که امشب هزاران وعده داد و فردایش از کار برکنار شد و استقلال ماند و حوضش! ما پیش‌تر از اینها حواشی و مشکلات هزینه‌کردن از جیب را برای فوتبال دیده‌ایم و هنوز از خاطر هواداران پرسپولیس هزینه‌های آقای هدایتی و مشکلاتی که برای این تیم ایجاد کرد، پاک نشده است. برای باشگاه‌هایی که زیرنظر دولت اداره می‌شوند این اقدام امری محال و ناشدنی است که به‌نظر می‌آید برای رضایت هواداران پرسپولیس عنوان شده است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/