مرفاوی: روی فکری فشاری نیست/ نادری و میلیچ را می خواهیم

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: سالی که قهرمان آسیا شدیم، تعداد زیادی بازیکن با کیفیت داشتیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه، صمد مرفاوی، مدیرفنی تیم فوتبال استقلال تهران در مورد این که گفته می شود استقلال بعد از جذب محمد نادری قید میلیچ را می زند گفت:اصلا اینطور نیست. ما میلیچ را می خواهیم و منتظر هستیم برگردد. اگر میلیچ را نمی خواستیم که پولش را نمی دادیم. میلیچ بخشی از پولش را گرفته و منتظر هستیم تا برگردد.
او ادامه داد: یک چیزی به شما بگویم که خیلی مهم است. سالی که ما قهرمان آسیا شدیم نیمکت نشینان به اندازه بازیکنان داخل زمین خوب بودند. مربی نیاز به فکر کردن نداشت و خیلی راحت 11 نفر را انتخاب می کرد. الان هم همین است. ما بازی های مهمی داریم و باید تعداد زیادی بازیکن با کیفیت داشته باشیم.

جدایی میلاد زکی پور از استقلال

مدیرفنی استقلال در مورد این که گفته می شود با حضور میلیچ و نادری، میلاد زکی پور از این تیم جدا می شود هم گفت:هنوز تصمیمی در این این باره نگرفته ایم. یادتان باشد ما همه برای استقلال بازی می کنیم و باید یک تیم خیلی متحد باشیم. بازی های زیادی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی باقی مانده و شما مطمئن باشید ما به همه بازیکنان مان نیاز داریم. پس نباید یک بازیکن از جذب یک بازیکن دیگر در پستش ناراحت باشد. ذهنیت منفی روی بازیکنی نداریم.
مرفاوی در مورد این که گفته می شود ممکن است استقلال به خاطر در اختیار داشتن تیم پرستاره تحت فشار باشد هم گفت:اصلا چنین چیزی نیست و فشاری روی محمود فکری نیست. بالاخره او با آگاهی هدایت استقلال را قبول کرده و اینطور نیست که متوجه این مسائل نباشد. همه برای موفقیت استقلال تلاش می کنیم و امیدوارم بتوانیم فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

بیشتر بخوانید:
گزارش تمرین استقلال| مرور تاکتیک دفاعی و تهاجمی/ تمرین ویژه گلرها
اطلاعیه استقلال پیرامون سوءتفاهم میان مسئولان باشگاه
اولیایی: مارادونا را رها کنید، هیات مدیره استقلال را بگیرید
افشاگری‌های سعادتمند علیه خلیل زاده/ راز های استقلال زیر و رو شد
گروسی: همه استخوان خُردکرده‌های استقلال بالای سر تیم هستند
گزارش تمرین استقلال| کار قدرتی و سرعتی با دستگاه با هفت غایب

انتهای پیام/