امارات میزبان گلف آماتور جهان شد


کشور امارات و شهر دوبی بعنوان میزبان برگزاری مسابقات جهانی گلف آماتور انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از گالف نیوز؛طی دستور جلسه نشست آنلاین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی گلف IGF نسبت به اخذ رای در خصوص میزبانی دو کشور سنگاپور و امارات اقدام گردید که در نهایت با کسب اکثریت آراء قرعه به نام امارات رقم خورد تا خاورمیانه پس از 1958 میلادی و آغاز مسابقات جهانی گلف WATCبرای نخستین بار میزبان این رویداد بزرگ باشد. مسابقات جهانی گلف هر دو سال یکبار در دو بخش مجزای زنان و مردان به ترتیب تحت عنوان اسپریتوسانتو تروفی و آیزن هاور تروفیبرگزار می گردد.

جومیرا میزبان گلف جهانی شد


آنتونی اسکنلون، مدیر اجرایی فدراسیون بین المللی گلف با ابراز خرسندی از انتخاب امارات بعنوان میزبان آتی مسابقات جهانی؛ از ارائه پروپوزال پیشنهادی هر2 کشور که شایستگی میزبانی را داشتند نیز تقدیر کرد. زمین گلف جومیرا در دوبی Jumeirah Golf Estates بعنوان محل برگزاری مسابقات جهانی گلف در سال 2023 میلادی انتخاب شده است. گفتنی است برای نخستین بار تصمیم گرفته شده است تا مسابقات جهانی گلف برای اجتناب از تداخل با بازی های المپیک تابستانی در سال فرد (2023( و با حضور حداقل 36 تیم در تنها یک زمین برگزار شود. شیخ فهیم بن سلطان القسیمی، رئیس فدراسیون گلف امارات با ابراز خشنودی از انتخاب کشورش بعنوان میزبان این رقابتها از زحمات و تلاشهای فدراسیون بین المللی تقدیر کرد.
سنگاپور که بجای هنگ گنگ بعنوان میزبان برگزاری مسابقات جهانی گلف در سالجاری میلادی بود؛ برگزاری این مسابقات را بدلیل شیوع گسترده کووید19 و لغو رویداد از دست داد.

بیشتر بخوانید:
ششمین کرونایی المپیک توکیو ثبت شد
جدول زمانی بازی‌های تیم ملی والیبال در المپیک توکیو اعلام شد
تاریخ جدید برگزاری بازیهای المپیک توکیو مشخص شد
انتهای پیام/