فدا حسین مالکی:سلطانی فر با تصمیم عاجل وضعیت مدیریتی پرسپولیس را سامان بدهد

فداحسین مالکی، عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت:از وزیر ورزش و جوانان درخواست کردیم هر چه سریعتر وضعیت مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ، فداحسین مالکی عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس و عضو فعلی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت:به عنوان کسی که سال‌ها عضو این خانواده بزرگ پرسپولیس بوده‌ام نسبت به مشکلات این باشگاه که باعث نگرانی هواداران این تیم شده خود را ملزم به پیگیری مطالبات مردم می‌دانم. از طرفی با توجه به اینکه پرسپولیس که در آسیا اعتبار خوبی برای ایران کسب کرده و به عنوان نماینده فوتبال کشور در آستانه ورود به فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و از نظر روانی نباید دغدغه‌ای متوجه بازیکنان و کادر فنی تیم وجود داشته باشد.

باید به دغدغه هواداران پایان دهند

وی ادا مه داد :از این‌رو از سلطانی‌فر درخواست شد با تصمیم عاجل و منطقی بر اساس خواسته بزرگان و هواداران این باشگاه پرطرفدار به دغدغه‌ها و حواشی موجود پایان داده شود. وزیر ورزش برخی مشکلات موجود را پذیرفت و مقرر شد با تشکیل کمیته‌ای از صاحب نظران ظرف چند روز آینده نسبت به تعیین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از افراد کاربلد و مقبول اقدام لازم به عمل آید.

بیشتر بخوانید :
سرپرست باشگاه پرسپولیس استعفا کرد
فنونی‌زاده: شان باشگاه پرسپولیس برای حفظ خلیل زاده رعایت نشد
توضیحات باشگاه پرسپولیس درباره ارسال دفاعیه در پرونده آل‌کثیر
انتهای پیام/