تیکدری: پیشنهاد داشتم ولی کجا بهتر از تراکتور؟


‌‌مهدی تیکدری بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز در مورد تداوم حضورش در جمع تبریزی ها گفت: پیشنهاد داشتم اما کجا بهتر از تراکتور؟


مهدی تیکدری مدافع وینگر تیم فوتبال تراکتور گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با وجود اینکه به دلیل تغییراتی که در تیم به وجود آمد کمی زمان را در ابتدا از دست دادیم ولی با برنامه ریزی فشرده و دقیق و با انگیزه بالای بچه ها در حال رفع این موضوع هستیم. تمرینات و دیدارهای تدارکاتی به خوبی برگزار می‌شود تا با آمادگی هرچه بیشتر لیگ را شروع کنیم.

پیشنهاد هایم به باشگاه ارسال شد


‌‌‌ وی ادامه داد :3-2 پیشنهاد داشتم که با توجه به اینکه من با تراکتور قرارداد داشتم این پیشنهادات به اطلاع باشگاه رسید ولی با جدایی من مخالفت شد و در نهایت تصمیم بر این شد که در تراکتور بمانم. خدا را شکر اینجا شرایط خوبی دارم و از وضعیت خودم در تراکتور راضی هستم‌.


‌‌‌ تیکدری گفت:خدا را شکر من در بهترین شرایط از لحاظ آمادگی فنی و روحی قرار دارم و آقای منصوریان هم به من مقدای آزادی عمل داد و توانستم در دیدارهای تدارکاتی خوب عمل کنم. امیدوارم لطف خدا شامل حالم شود و بتوانم در دیدارهای رسمی هم برای تراکتور عملکرد خوبی داشته باشم و اگر فرصتش در اختیارم قرار گرفت گل‌های این چنینی را در لیگ هم به ثمر برسانم.

بیشتر بخوانید :
‌‌مذاکرات تراکتور و قوچان نژاد به بن بست خورد
مظاهری برنده دعوای حقوقی با تراکتور
مهدی کیانی مد نظر سرمربی تیم تراکتور قرار گرفته است

انتهای پیام/