قرارداد مظاهری خبر ساز شد/ پرسپولیس 12 میلیارد پرداخت می کرد

دلیل اول خبرسازی رشید مظاهری واکنش باشگاه تراکتور به حکم کمیته انضباطی درباره شکایت این باشگاه از دروازه‌بان فصل گذشته‌اش بود که باعث شد مظاهری و وکیلش بیانیه باشگاه تراکتور را بدون پاسخ نگذارند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،جدا از این مساله، دلیل دیگر خبرسازی مظاهری اختلاف مالی او با باشگاه استقلال است. آنطور که روزنامه ایران ورزشی نوشته است مدیران جدید استقلال که قصد اصلاح قراردادهای بسته شدن در دوران مدیریت احمد سعادتمند را دارند، به مظاهری پیغام داده‌اند که بیاید و قرارداد 5/5میلیاردی‌اش را به‌اصطلاح تعدیل کند اما مظاهری به این درخواست پاسخ مثبت نداده و حتی پیشنهادی که از پرسپولیس داشته را به رخ عضو هیأت‌مدیره استقلال که با او تماس گرفته کشیده است. مظاهری به مدیران استقلال گفته از پرسپولیس 12 میلیارد تومان پیشنهاد داشته و اگر می‌دانست با همین قرارداد 5/5میلیاردی هم مخالفت‌هایی می‌شود اساساً به استقلال نمی‌آمد.

ظاهرا به دلیل بالا رفتن عجیب و غریب نرخ قراردادهای بازیکنان فوتبال ایران، نهادهای نظارتی به این ماجرا ورود کرده‌اند و از وزارت ورزش و جوانان خواسته‌اند تا عدد قراردادهای بازیکنان را پایین بیاورد. باید دید در این باره چه زمانی به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:
الهامی: وکیل مظاهری باید جایگاهش را بداند
مدیر روابط عمومی تراکتور :مراقب رشید مظاهری باشید
تماس عضو هیأت‌مدیره با مظاهری:بیا قراردادت را 30 درصد کم کن!

انتهای پیام/