مربی شهر خودرو:سخت ترین کار زندگی ام را انجام دادم

ناصحی گفت: امیدوارم در وقت مناسب بازی‌ها شروع شود آن هم به بهترین شکل ممکن. به هر حال جان و سلامتی مردم خیلی مهم است و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،محمدرضا ناصحی در خصوص اینکه تا فصل گذشته به عنوان بازیکن به میدان می‌رفت اما امسال دستیار سید مهدی رحمتی در شهرخودرو شده است، اظهار داشت: می‌خواستم فعلاً بازی کنم اما پس از صحبت با رحمتی که چندین سال است باهم رفاقت داریم و همچنین صحبت‌های حمیداوی تصمیم گرفتم که بازی را که خیلی هم برایم سخت بود کنار بگذارم و کنار رحمتی و کادر بسیار خوبش بتوانم تجربه مربیگری داشته باشم که واقعا باعث افتخار من است.

وی درباره بازی هفته اول شهرخودرو در لیگ بیستم مقابل ماشین‌سازی تبریز، گفت: با توجه به اینکه بازی در زمین ما برگزار می‌شود با تمام توان پا به میدان می‌گذاریم که سه امتیاز را بگیریم. اصلا ماشین‌سازی را دست‌کم نخواهیم گرفت چون آنها یک تیم جوان و باانگیزه هستند و قطعاً بازی‌های اول اینگونه است که همه تیم‌ها باقدرت وارد مسابقات می‌شوند تا خودی نشان دهند.

مربی تیم فوتبال شهرخودرو در مورد تعویق بازی‌های لیگ بیستم به خاطر کرونا، تصریح کرد: از یک سو بد است و از یک جهت خوب. از این جهت بد است که ما فوتبال دوستان و هواداران فوتبال همگی دلتنگ مستطیل سبز شده‌ایم و اشتیاق داریم که بازی‌ها زودتر شروع شود. از طرفی خوب است چون شیوع کرونا به قدری زیاد شده که خیلی‌ها را درگیر کرده از جمله اعضای کادرفنی ما را و این فرصت مناسبی است که کسانی که به خاطر این بیماری از تیم دور هستند مجددا اضافه شوند.

همچنین زمان خوبی است که تمرینات بیشتری انجام دهیم و هماهنگ‌تر شویم. امیدوارم در وقت مناسب بازی‌ها شروع شود آن هم به بهترین شکل ممکن. به هر حال جان و سلامتی مردم خیلی مهم است و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم این ویروس را کنترل کنیم.

بیشتر بخوانید:
ناصحی از لیست شهرخودرو کنار گذاشته شد
برنامه مسابقات تیم فوتبال شهرخودرو در نیم فصل اول لیگ بیستم
سردار آزمون زیر نظر رحمتی با شهرخودرویی ها تمرین کرد + عکس

انتهای پیام/