فرجی: مقابل هواداران شهرخودرو وظایفی داریم

مدافع تیم شهرخودرو گفت: فرشاد فرجی فصل گذشته یکی از خوب‌های شهرخودرو در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بود و ۲ گل در بازی رفت و برگشت برابر پرسپولیس هم به ثمر رساند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه ،فرجی مدافع تیم شهرخودرو گفت:رحمتی در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کاملاً به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف پیدا کرد و امیدوارم در رقابت‌های لیگ برتر بتواند توانایی‌های خود را اثبات کند. پس از بازگشت از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چند پیشنهاد به من رسید ولی در نهایت تصمیم گرفتم در شهرخودرو بمانم.

او در پاسخ به این سؤال که کدام تیم‌ها خواستار جذب تو بودند؟ افزود: فکر می‌کنم حالا که در شهرخودرو ماندنی شدم، بردن نام این تیم‌ها چندان به صلاح نباشد. هرچه بود تمام شد و من اکنون مانند سال گذشته در خدمت شهرخودرو هستم و امیدوارم با نمایش‌های مطلوب بتوانم رضایت هواداران این تیم را جلب کنم.

مدافع شهرخودرو با اشاره به اردوی این تیم در تهران ادامه داد: پس از بازگشت از قطر و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا چند روز استراحت کردیم و بعد از آن به صلاحدید کادر فنی راهی تهران شدیم تا اردویی ۱۲ روزه برگزار کنیم. در این اردو علاوه بر تمرینات بدنسازی و تاکتیکی، چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم تا میان بازیکنان قدیم و جدید تیم هماهنگی بیشتری ایجاد شود که با بازی مقابل پیکان این اردو پایان یافت و منتظر برنامه جدید کادر فنی برای ادامه تمرینات در مشهد هستیم.

فرجی درخصوص عملکرد سیدمهدی رحمتی به‌عنوان سرمربی جدید شهرخودرو گفت: رحمتی سال‌ها در فوتبال حضور داشته و زیر نظر مربیان بزرگی فعالیت کرده و قطعاً تجربه زیادی اندوخته است. او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا هم کاملاً به نقاط ضعف و قوت تیم اشراف پیدا کرد و امیدوارم در رقابت‌های لیگ برتر بتواند توانایی‌های خود را اثبات کند.

بیشتر بخوانید:
برنامه مسابقات تیم فوتبال شهرخودرو در نیم فصل اول لیگ بیستم
سردار آزمون زیر نظر رحمتی با شهرخودرویی ها تمرین کرد + عکس
رحمتی به دنبال حل بزرگترین مشکل شهرخودرو

انتهای پیام/