سرپرست مستعفی پرسپولیس هنوز در باشگاه فعالیت می کند!

مهدی رسول پناه هنوز در پرسپولس فعالیت می کند و همچنین امور جاری باشگاه پرسپولیس را پیگیری می کند.

به گزارش سرویس ورزشی شبکه لحظه،انتشار فایل ویدئویی صحبت‌های مهدی رسول پناه علیه بازیکنان و سرمربی پرسپولیس منجر به استعفای سرپرست این باشگاه از سمت خود شد.

از این رو هیات مدیره در تلاش است تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه را قبل از شروع بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص کند تا شاگردان یحیی گل محمدی پس از چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کنند.

با این حال مهدی رسول پناه پس از استعفا از پست خود امور جاری باشگاه را پیگیری می‌کند تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه مشخص شود.

شکایت باشگاه پرسپولیس بابت انتقال شجاع خلیل زاده به الریان قطر، نامه نگاری با دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده طلب گابریل کالدرون و دو دستیار وی و تقاضای برگزاری جلسه در خصوص محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر با کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با امضای رسول پناه همراه بوده است.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در اولین جلسه پس از استعفای خود از سرپرستی باشگاه نیز شرکت کرده و گزارش عملکردی را به اعضا ارائه دهد و در انتخاب مدیرعامل جدید نیز حق رای دارد.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجلس به حمایت از گرشاسبی برای مدیر عاملی پرسپولیس
طاهری یک قدم تا مدیرعاملی پرسپولیس!
روزنامه پرسپولیس6 آبان 99

انتهای پیام/ ع